in het nieuws

Er zijn 38 nieuwsartikelen gevonden.

TotalEnergies Charging Solutions richt pijlen op B2B-segment
[Transport & logistiek] 26-11-2024 10:03 - TaxiPro
Nick Vissers: “We willen een laadmix aanbieden van publiek laden, snelladen alsmede thuis en bij bedrijven laden.” [Lees verder]
Nederlandse CMO blijft optimistisch
[Marketing] 21-11-2024 13:02 - Google News
Elk jaar in september-oktober is het tijd voor een grote enquête onder marketeers, één van de belangrijkste doelgroepen van Adformatie: CMO Report. Net als vorig jaar doen we dat in samenwerking met Serviceplan Group (dat in Nederland actief is met haar... [Lees verder]
AI is nog niet altijd perfect, blijkt ook uit de vernieuwde app van Albert Heijn
[Economie] 7-11-2024 04:59 - Nu.nl
Kunstmatige intelligentie is voor veel bedrijven nog steeds een manier om uit te dragen hoe innovatief ze zijn. Albert Heijn stapt nu ook in met een AI-chatbot en een automatische vertaling van de app, die meteen de tekortkomingen van AI aantoont. [Lees verder]
Deventer Ziekenhuis schaft automatische bloedafnameapparaten aan
[Binnenland] 21-10-2024 13:01 - Google News
Deventer, Provincie Overijssel
DEVENTER – Eric Kroon, lid van de Raad van Bestuur van het Deventer Ziekenhuis en Brian Joseph, medeoprichter van Vitestro, tekenden onlangs de overeenkomst voor de aanschaf van drie automatische bloedafnameapparaten. [Lees verder]
Odido: Unlimited, maar soms even niet
[Marketing] 5-03-2024 08:03 - Marketing Tribune
Odido lanceert haar eerste campagne na de merklancering van afgelopen september. In deze campagne staat het Unlimited-aanbod centraal. De provider presenteert data niet als product voor data-junkies en grootverbruikers, maar voor iedereen die nooit zonder... [Lees verder]
Odido lanceert eerste campagne na merklancering van afgelopen september
[Zakelijk] 4-03-2024 13:20 - Fonk
Odido lanceert haar eerste campagne na de merklancering van afgelopen september. In deze campagne staat het Unlimited-aanbod centraal. Odido wil hiermee een nieuwe standaard zetten: Unlimited data niet als high-end product voor data-junkies en... [Lees verder]
Gartner onthult top Voice of the Customer platforms 2024
[Marketing] 8-02-2024 10:26 - Customer First
In het nieuwste Magic Quadrant-rapport van Gartner worden de revolutionaire VoC-platforms van 2024 belicht, die bedrijven transformeren met ongeëvenaarde klantinzichten en vooruitstrevende technologieën. [Lees verder]
Zo onderscheid je je als merk, altijd en overal
[Zakelijk] 8-12-2023 08:00 - Frank watching
Elke merk wil het: onderscheidend zijn. Toch lukt het maar weinig merken om echt het verschil te maken. Daarom roep ik iedereen op om nog onderscheidender te zijn. Altijd en overal. Hoe je dat doet, leg ik uit in dit artikel. [Lees verder]
‘Service wordt de nieuwe marketing’
[Marketing] 22-11-2023 11:00 - Marketingfacts
Interview met Hans Molenaar over een verse jaargang héle goeie marketingboeken: 'Wat mij betreft mag de night of the marketingnerds er komen. Ik ben van de partij.’ [Lees verder]
Equinix benoemt Adam Berlew tot CMO
[Marketing] 3-10-2023 08:34 - Marketing Tribune
Leverancier van digitale infrastructuur Equinix benoemt Adam Berlew als nieuwe CMO. Berlew was eerder van 2012 tot 2015 al Vice President of Global Marketing bij het bedrijf. [Lees verder]
Heldere visie en volwassen aanpak
[Marketing] 28-09-2023 12:55 - Customer First
Viresh Narain (34) werkt als Global Head CRM en Customer 360 bij GrandVision, het moederbedrijf van internationale optiekketens als onder meer Pearle, Eye Wish Opticiens, Apollo-Optik en GrandOptical. In zijn rol is hij onder meer verantwoordelijk voor de... [Lees verder]
Patricia Plass verlaat Woonnu voor NN
[Verzekeren] 25-08-2023 16:20 - Verzekeringsnieuws.nl
Patricia Plass stopt op 1 september als CEO van Woonnu om bij moederbedrijf Nationale-Nederlanden als Head of Zakelijk & Intermediair binnen het bedrijfsonderdeel Customer en Commerce aan de slag te gaan. Bij Woonnu neemt CIO Hendrik Jan Luikinga... [Lees verder]
Met dezelfde AI tools de concurrentie te slim af zijn (2/2)
[Marketing] 25-08-2023 13:30 - Marketingfacts
Marketing & sales staan in de top drie van sectoren als het gaat over het leveren van toegevoegde waarde door AI. [Lees verder]
Nieuwe CEO voor Stitch Fix na uitdagende paar maanden
[Mode & beauty] 15-06-2023 09:29 - Fashion United
Personal shopping en styling service Stitch Fix, Inc. benoemt Matt Baer als nieuwe CEO, dat meldt het bedrijf in een persbericht. De interim-CEO en oprichter van het bedrijf, Katrina Lake, zal aanblijven in haar rol als uitvoerend voorzitter van de Raad... [Lees verder]
De kracht van emotie binnen customer experience
[Marketing] 30-01-2023 06:03 - Customer First
Klantbeleving gaat om meer dan het tevreden houden van je klanten. De emotionele kant van customer experience en een branded customer experience is van groot belang. Customer experience experts Nanda Idink en Carmen Philips nemen je in de podcast van... [Lees verder]
'Onderzoekbranche scoort bijna 9 procent meer omzet'
[Marketing] 12-01-2023 08:00 - Marketing Tribune
Uit de 15e editie van het Trendrapport Marktonderzoekbureaus in samenwerking met MOA blijkt dat de marktonderzoekbranche met vertrouwen uitkijkt naar 2023. [Lees verder]
Amazon gaat data in S3-buckets op AWS voortaan standaard versleutelen
[Tech & Media] 6-01-2023 20:58 - Tweakers
Amazon gaat alle data in S3-buckets voortaan standaard versleutelen met AES-256. Die serversideversleuteling was al langer beschikbaar voor S3, maar stond nooit standaard aan. Beheerders kunnen nog wel zelf bepalen of ze alternatieve encryptie willen... [Lees verder]
Klantbeleving en feedback: dit kan B2B leren van B2C
[Zakelijk] 22-12-2022 13:00 - Frank watching
B2B-klanten worden steeds veeleisender. Net als bij B2C stijgen de verwachtingen en willen ze op hun wenken bediend worden. Denk aan klantbenaderingen zoals Coolblue en bol.com dat doen, doorontwikkelde track and trace-opties en een klantgerichte aanpak... [Lees verder]
Emerce Financials: Closing the Loop
[Zakelijk] 10-11-2022 10:00 - Emerce
De manier waarop bedrijven interacties hebben met klanten verandert voortdurend. Websitedata, chatbots, enquêtes, contact centers, apps en sociale media, op allerlei manieren krijgen bedrijven feedback. Het is van enorm belang dat al deze interacties... [Lees verder]
Negen professionals starten in Amsterdamse team van BearingPoint - Consultancy.nl
[Binnenland] 29-09-2022 06:10 - Consultancy.nl
Goudswaard, Provincie Zuid-Holland
BearingPoint heeft het team in Amsterdam deze maand versterkt met negen nieuwe collega’s. Een rondje langs de new hires en hun waarom ze zich hebben aangesloten bij het internationale management- en technologieadvieskantoor. [Lees verder]
 1 - 2