Direct naar de inhoud

vrijdag 30 oktober 2026

BinnenlandNederlands Dagblad

Tintelingen en zenuwpijn door slikken van te veel vitamine B6

Mensen slikken soms te veel pillen met vitamine B6, en kunnen daardoor zenuwschade oplopen. ‘De klachten zijn te herkennen aan tintelingen, een doof gevoel of pijn in handen en/of voeten’, meldt bijwerkingencentrum Lareb. Dat adviseert mensen daarom heel voorzichtig te zijn met de supplementen.

Lees het volledige artikel bij Nederlands Dagblad

Je gaat naar de website van de uitgever. Hier tonen we alleen een korte intro.

TagsLareb

Advertentie

Gerelateerd nieuws

Bekijk alles

Binnenlandcapelleaandenijssel.nl

Bekendmakingen 7 oktober 2026

Kijk welke vergunningen er de afgelopen weken bij u in de buurt zijn aangevraagd en verleend. En lees welke activiteiten bij de gemeente zijn gemeld en welke besluiten het college aankondigt of heeft genomen.

Advertentie