10 lessen en tips voor een sterke kerstcommercial

Datum:
Thursday 21 November 2024 13:52
Bron:
Google News
Rubriek:
Binnenland (meer in Binnenland nieuws)

De laatste jaren wordt er steeds meer werk gemaakt van feestdagencommercials – gekscherend wordt er zelfs wel eens over de ‘Super Bowl van de Lage Landen’ gesproken. Ook bij de Ster Gouden Loeki, dé publieksprijs voor reclame, zien we deze trend. Al acht jaar op rij zijn het reclames die gemaakt zijn voor kerst of oudjaar die met het gouden beeldje naar huis gaan. Denk bijvoorbeeld aan hondje Frekkel of vader en zoon op een onvergetelijke reis, beiden van Staatsloterij. Of de verliefde hamsters van Albert Heijn en kerstige Takkie en Siepie van HEMA. Ook langer nog zien we dergelijke spots bij de finalisten. Het lijkt wel of iedereen meegaat met deze trend – maar is dat eigenlijk een goed idee?

Dit artikel bevat in totaal 940 woorden.

Lees het volledig artikel