in het nieuws

Er zijn 18 nieuwsartikelen gevonden.

Lars Kappen en Melle Schellekens naar personal branding agency Personally
[Marketing] 26-11-2024 14:22 - Google News
Personal branding agency Personally gaat een nieuwe fase in met de versterking van Lars Kappen en Melle Schellekens , twee ondernemers die hun stempel hebben gedrukt op bedrijven zoals The Good Roll, NOA Collective en Star/p. [Lees verder]
Arjan Pomper algemeen directeur Nationaal Media Onderzoek
[Zakelijk] 22-11-2024 14:00 - Emerce
Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op die als kwartiermaker een cruciale rol heeft gespeeld in de oprichting en de succesvolle lancering van NMO. [Lees verder]
De marketingtransfers van week 47, 2024
[Marketing] 22-11-2024 10:00 - Marketing Tribune
Natte sneeuw, hagel, record-files en vroege kerstcommercials vliegen je om de oren. Ik weet niet wat het ergste is. Ook het transferfront transfereert er op los. Maar weest niet bevreesd, MarketingTribune behoudt (wie immer) het overzicht. [Lees verder]
Minister Bruins verlengt vergunning NPO niet met één, maar met twee jaar
[TV & Radio] 20-11-2024 15:32 - Broadcast Magazine
De NPO zou normaal gesproken in 2026 opnieuw een vergunning voor vijf jaar krijgen, dus tot 2031. Maar het vorige kabinet wilde liever de huidige concessie nog met twee jaar verlengen. In die tijd zouden er plannen gemaakt kunnen worden om de publieke... [Lees verder]
SBS6, Radio 538 en LINDA. bundelen krachten voor kerstshow De Beste Wensen
[TV & Radio] 20-11-2024 08:30 - Broadcast Magazine
Opgegeven door geliefden, vrienden of collega’s worden ze op locatie verrast door één van de bekende gezichten van SBS6 of Radio 538. Hun grootste wens gaat in vervulling – simpelweg omdat ze het verdienen. Samen met Stichting Make-A-Wish... [Lees verder]
EO-serie In het hart van de zaak toont menselijke verhaal achter grote rechtszaken
[TV & Radio] 20-11-2024 08:17 - Broadcast Magazine
Aan het woord komen zussen Kelly (34) en Naomi (24), de advocaten, betrokken buurtbewoners die mee hebben gezocht en andere direct betrokkenen. Het drieluik In het hart van de zaak: Gino is vanaf maandag 2 december te zien op NPO Start en vanaf maandag 2... [Lees verder]
Arjan Pomper algemeen directeur NMO
[Marketing] 20-11-2024 07:31 - Google News
Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek , die uiterlijk eind februari 2025 NMO zal verlaten en was aangesteld als de eerste algemeen directeur van NMO. [Lees verder]
Arjan Pomper is de nieuwe directeur van NMO
[TV & Radio] 19-11-2024 16:24 - Spreekbuis
Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op die als kwartiermaker een cruciale rol heeft gespeeld in de oprichting en de succesvolle lancering van NMO. [Lees verder]
Arjan Pomper nieuwe algemeen directeur NMO
[Zakelijk] 19-11-2024 16:11 - Fonk
Het Nationaal Media Onderzoek heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op die een cruciale rol heeft gespeeld in de oprichting en de succesvolle lancering van NMO. Onder leiding van Ton Schoonderbeek is het... [Lees verder]
De marketingtransfers van week 36, 2024
[Marketing] 6-09-2024 11:04 - Marketing Tribune
Bas Verheiien , Chief Customer Officer bij Hema, treedt toe tot de BvA . Tenminste, als de leden dat goedkeuren tijdens de ALV in april 202. Ook Els Dijkhuizen (marketingdirecteur Heineken Nederland), die in juni werd aangekondigd als beoogd nieuw... [Lees verder]
Ton Schoonderbeek gaat Nationaal Media Onderzoek verlaten
[TV & Radio] 4-09-2024 06:58 - Broadcast Magazine
Op 1 januari 2024 werd Stichting Nationaal Media Onderzoek officieel de opvolger van de verschillende organisaties voor mediabereiksonderzoek. Stichting KijkOnderzoek (SKO), Stichting Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM) en Stichting Nationaal... [Lees verder]
Ton Schoonderbeek vertrekt bij Nationaal Media Onderzoek: 'Mission completed"
[Zakelijk] 3-09-2024 17:20 - Fonk
Met een solide bereiksonderzoek-architectuur, plannen voor volgende fases, verbreding en een topteam van onderzoekers is er een stevig fundament neergezet voor het Nationaal Media Onderzoek. De opdracht van algemeen directeur Ton Schoonderbeek als... [Lees verder]
Ton Schoonderbeek vertrekt bij Nationaal Media Onderzoek
[TV & Radio] 3-09-2024 15:31 - Spreekbuis
Na een nieuwe bereiksonderzoek-architectuur, plannen voor volgende fases, verbreding en het team van onderzoekers is er een stevig fundament neergezet voor het Nationaal Media Onderzoek. De opdracht van algemeen directeur Ton Schoonderbeek als... [Lees verder]
NMO Luisteronderzoek wint AMMA Award
[TV & Radio] 17-05-2024 11:14 - Spreekbuis
Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft de AMMA Award gewonnen voor ‘Beste Research’ in de categorie Masters of Data met het NMO Luisteronderzoek. Deze award wordt toegekend aan onderscheidende onderzoeken die een vernieuwende bijdrage... [Lees verder]
Frans Kok verantwoordelijk voor communicatie NMO
[Marketing] 21-04-2023 09:02 - Marketing Tribune
Met ingang van 1 mei 2023 treedt Frans Kok in dienst bij het Nationaal Media Onderzoek (NMO) als Hoofd Communicatie. Zijn huidige functie als directeur van het Nationaal Luister Onderzoek (NLO) draagt hij over aan Ton Schoonderbeek en Patricia Sonius die... [Lees verder]
Frans Kok verantwoordelijk voor communicatie NMO
[TV & Radio] 20-04-2023 15:42 - Spreekbuis
Met ingang van 1 mei treedt Frans Kok in dienst bij het Nationaal Media Onderzoek (NMO) als Hoofd Communicatie . Zijn huidige functie als directeur van het Nationaal Luister Onderzoek (NLO) draagt hij over aan Ton Schoonderbeek en Patricia Sonius die samen... [Lees verder]
Sjoerd Pennekamp weg bij Stichting Kijkonderzoek
[TV & Radio] 20-12-2022 19:21 - Spreekbuis
Sjoerd Pennekamp vertrekt per 1 januari 2023 bij Stichting Kijkonderzoek (SKO). Als directeur was hij sinds 2018 verantwoordelijk voor de kijkcijfers en was hij nauw betrokken bij de opzet van het nieuwe Nationaal Media Onderzoek (NMO). [Lees verder]
Talpa haalt Ruud de Langen als CCO
[TV & Radio] 24-05-2018 14:45 - Broadcast Magazine
Ruud de Langen verruilt mediabureau GroupM dit najaar voor de rol als Chief Creative Officer (CCO) bij John de Mols Talpa Holding. Hij neemt na twaalf jaar afscheid als CEO van Mindshare. [Lees verder]