in het nieuws

Er zijn 18 nieuwsartikelen gevonden.

Samen kijken versterkt impact van Total Video
[Marketing] 27-11-2024 15:35 - Marketing Tribune
De combinatie van TV en streaming (SAVOD), oftewel Total Video, blijkt een krachtige strategie voor adverteerders. Tijdens het webinar De Impact van Total Video lichtten Mirte van Deursen (Ad Alliance) en Tom van Bommel (Unravel Research) vier elementen... [Lees verder]
De impact van Total Video: de combinatie van tv en streaming
[Marketing] 27-11-2024 12:58 - Google News
Één van de strategische pijlers van Ad Alliance is Total Video: longform content in een kwalitatieve & brand safe omgeving, ook wel de combinatie van TV & Streaming (SAVOD). Voor adverteerders dé combinatie voor maximale impact... [Lees verder]
Spaarders haasten zich naar Blokker nu Douwe-Egbertspunten tóch kunnen worden ingeleverd: ‘Misschien de laatste kans’
[Binnenland] 10-11-2024 10:35 - Limburger
Opluchting bij het grote leger spaarders van Douwe-Egbertspunten: inleveren bij Blokker is weer mogelijk. Dat hebben ze geweten bij de huishoudketen, die in de financiële malaise zit. Uit een belronde langs talrijke winkels blijken klanten volop... [Lees verder]
Zat plek in grootste stalling ter wereld, toch zetten veel mensen in Utrecht fiets liever op straat: dit is waarom
[Binnenland] 29-08-2024 05:00 - De Gelderlander
Utrechtse Heuvelrug, Provincie Utrecht
Het aantal fietsen dat door de gemeente wordt weggehaald bij het station, is het afgelopen jaar (weer) toegenomen. Terwijl in de grootste fietsenstalling ter wereld, op een steenworp afstand, genoeg plek is. Expert Tom van Bommel kijkt er niet van op. [Lees verder]
Hoe het consumentenbrein op AI-content reageert
[Zakelijk] 1-05-2024 08:00 - Frank watching
Van teksten tot campagnefoto’s en van voice-overs tot audiotracks. Generatieve AI wordt veelvuldig ingezet in de creatiefase van marketing. Zo verving ALDI recentelijk nog hun vaste stemacteur door een AI-gegeneerde stem. [Lees verder]
Battle of the brews: proost jij met Heineken, Grolsch of Amstel op 2024?
[Zakelijk] 31-12-2023 09:00 - Frank watching
Bier, het sprankelende goud dat – als we de reclamecampagnes mogen geloven – vriendschappen smeedt en avonden kleurt. Maar wat schuilt er achter de vertrouwde etiketten van Heineken, Amstel en Grolsch? 🍻 [Lees verder]
Door deze simpele nudge ging 11% meer mensen naar de stembus
[Zakelijk] 15-11-2023 14:00 - Frank watching
Woensdag 22 november is het weer zover. We mogen naar de stembus voor de Tweede Kamerverkiezingen. De verkiezingstijd bereikt bijna haar kookpunt, en politieke partijen schakelen in de hoogste versnelling om ons te overtuigen. [Lees verder]
‘Kwak je afval in de bak’
[Voeding] 28-10-2023 10:58 - Foodlog
Fijn dat je een artikel op Foodlog komt lezen. We schreven het helemaal gratis en voor niets voor je. Wil je dat wij kunnen blijven bestaan? Steun ons dan en word betalend lid. Dat kost je maar €7,- per maand. Dan lees je alle content van Foodlog onbeperkt... [Lees verder]
De 18 belangrijkste content-tips & trends voor 2023
[Zakelijk] 31-07-2023 08:00 - Frank watching
2023 is óók op het vlak van content een bewogen jaar, en we hebben nog ruim 5 maanden te gaan… De zomervakantie is een goed moment om de balans op te maken: wat zijn de laatste ontwikkelingen? En welke tips, trends en how-to’s mag je de afgelopen tijd... [Lees verder]
DOSSIER CONTENTMARKETING Unravel: 'Branded content vaak gebaseerd op onderbuikgevoel van de maker'
[Marketing] 30-05-2023 09:00 - Marketing Tribune
In gesprek met Tom van Bommel van Unravel: 'Ik verwacht dat branded content minder én effectiever wordt'. [Lees verder]
Wat je als copywriter kunt leren van doelmannen die penalty’s stoppen
[Zakelijk] 28-05-2023 09:00 - Frank watching
Hoe breng je de lezer in beweging met een stuk copy? Je gebruikt een call-to-action. Maar hoe maak je die effectief? De psychologische action bias biedt uitkomst. Het is dezelfde heuristiek die doelmannen motiveert om op de lijn heen en weer te springen... [Lees verder]
Ken je deze 4 speciale vormen van social proof-psychologie al?
[Zakelijk] 13-03-2023 08:00 - Frank watching
Grote kans dat je al eens gehoord hebt van het principe social proof . Dit psychologische fenomeen, bekend gemaakt door de sociaal psycholoog Robert Cialdini, houdt in dat we onbewust het gedrag en de voorkeuren van anderen kopiëren. [Lees verder]
Van Bommel: Branded Content wordt een volwassen advertentievorm
[Marketing] 22-02-2023 09:42 - Marketing Tribune
Tom van Bommel, research director van Unravel Research, zal tijdens het Branded Content Event op dinsdag 16 mei in DeFabrique in Utrecht spreken. Hij doet die dag wat breingeheimen over branded content uit de doeken. [Lees verder]
Zo word jij beïnvloed in de supermarkt: 3 effectieve nudges
[Zakelijk] 10-01-2023 08:00 - Frank watching
Je komt ze steeds vaker tegen: nudges. Van smileys op de energierekening die ons de thermostaat naar beneden laat draaien, tot de bromvliegen op urinoirs die de schoonmakers het nodige werk uit handen nemen. Hoe zit dat in de supermarkt? [Lees verder]
DOSSIER ONDERZOEK Rol onderzoekbureaus verandert
[Marketing] 16-09-2022 09:06 - Marketing Tribune
Bovenste rij vlnr: Boj Nefkens van ME Research, Group, Tim Zuidgeest van Unravel Research, Nicole Engels van DVJ Insights [Lees verder]
Neuromarketingmuis krijgt staart
[Marketing] 10-09-2022 02:38 - Marketingfacts
Wat is de waarde van de éne ten opzichte van de andere methode in neuromarketing, of beter: marketing met behulp van breinonderzoek? Daarover zijn twee vooraanstaande neuromarketing-dienstverleners het onderling oneens. En dat is relevant voor het... [Lees verder]
Dé online trends & ontwikkelingen voor 2022
[Zakelijk] 10-01-2022 08:00 - Frank watching
Wat zijn de belangrijkste trends voor online marketing, communicatie, social media en customer experience? De redactie van Frankwatching zet ze voor jou op een rij. Onze experts delen hun visie op deze ontwikkelingen en geven je meteen handige tips mee. [Lees verder]
Zo maak je volgens onderzoekers de perfecte Tinderfoto
[Binnenland] 31-08-2017 15:42 - RTL Nieuws
We maken grote fouten met onze Tinderfoto's, blijkt uit onderzoek. Nederlandse neurowetenschappers hebben gekeken naar de elementen in foto's die mensen aantrekkelijk maken. Als je je aan deze vijf regels houdt, heb je al het perfecte kiekje. [Lees verder]