in het nieuws

Er zijn 8 nieuwsartikelen gevonden.

Studio FIK ontwikkelt bewustwordingscampagne PostCovid NL
[Marketing] 19-11-2024 10:45 - Google News
PostCovid NL lanceert de bewustwordingscampagne Begrip helpt, een nationale campagne die aandacht vraagt voor de meer dan 450.000 Nederlanders die leven met post-covid, waarvan 90.000 zeer ernstige klachten ervaren. PostCovid NL werkt samen met creatief... [Lees verder]
Bewustwordingscampagne moet begrip kweken voor post-covid
[Marketing] 19-11-2024 08:14 - Marketing Tribune
PostCovid NL is de bewustwordingscampagne “Begrip helpt” gestart, een nationale campagne die aandacht vraagt voor de meer dan 450.000 Nederlanders die leven met post-covid, waarvan 90.000 zeer ernstige klachten ervaren. [Lees verder]
PostCovid NL lanceert bewustwordingscampagne voor meer begrip
[Zakelijk] 14-11-2024 15:13 - Fonk
PostCovid NL start met de bewustwordingscampagne Begrip helpt, een nationale campagne die aandacht vraagt voor de meer dan 450.000 Nederlanders die leven met post-covid, waarvan 90.000 zeer ernstige klachten ervaren. Post-covid kent wel tweehonderd... [Lees verder]
PostCovid NL kiest Studio FIK
[Zakelijk] 24-06-2024 10:30 - Fonk
PostCovid NL heeft na een korte bureauoriëntatie gekozen voor een samenwerking met Studio FIK. Gezamenlijk zullen zij een bewustwordingscampagne ontwikkelen die meer begrip moet creëren voor mensen met Post-Covid. [Lees verder]
Medicore en Studio Fik starten samenwerking
[Zakelijk] 7-06-2024 13:44 - Fonk
Medicore heeft Studio Fik gekozen voor een samenwerking die richt zich zowel op communicatievraagstukken als op creatieve input voor productontwikkeling van Medicore. [Lees verder]
Medicore zoekt samenwerking voor marcom en lancering datadriven producten
[Marketing] 5-06-2024 19:11 - Marketing Tribune
Medicore is een toonaangevende speler in de gezondheidszorg-tech, die geavanceerde en gebruiksvriendelijke softwareoplossingen voor zorgverleners biedt. Een partnership met Studio Fik moet het merk nu verder optillen. [Lees verder]
Roots Network gedecideerd in charge na drie dagen stemmen in 1e Poll SAN New Kids on the Block!
[Zakelijk] 14-02-2024 18:00 - Fonk
Welke bureaus op de Considerationlist 2023 verdienen in aanloop naar de uitreiking van het SAN New Kids on the Block Accent een plek op de Longlist? Na drie dagen stemmen in Poll 1, heeft Roots Network gedecideerd de leiding gepakt. [Lees verder]
TikTok Agency Flik Flak, Roots Network en GUT Amsterdam leiden 1e poll New Kids on the Block
[Zakelijk] 12-02-2024 17:52 - Fonk
Welke bureaus op de Considerationlist 2023 verdienen in aanloop naar de uitreiking van het SAN New Kids on the Block Accent een plek op de Longlist? Na één dag stemmen in de eerste poll, pakken Tik Tok Agency Flik Flak, Roots Network en GUT... [Lees verder]