in het nieuws

Er zijn 7 nieuwsartikelen gevonden.

[onderzoek] Nederlandse CMO kijkt meest rooskleurig naar de toekomst
[Marketing] 27-11-2024 16:54 - Marketing Tribune
De nieuwste CMO Barometer van de Serviceplan Group onthult dat Nederlandse Chief Marketing Officers (CMO’s) wereldwijd voorop lopen in optimisme en een strategische focus op kunstmatige intelligentie (AI). Het jaarlijkse trendonderzoek, gebaseerd op... [Lees verder]
AI prioriteit nummer één voor Nederlandse CMO's in 2025
[Zakelijk] 27-11-2024 14:02 - Fonk
Nederlandse Chief Marketing Officers (CMO's) zijn positiever over 2025 dan hun internationale collega's. Dat blijkt uit de nieuwste CMO Barometer van Serviceplan Group, met de input 835 wereldwijde CMO's. Bijna de helft (48%) van de Nederlandse... [Lees verder]
Serviceplan Group’s internationale CMO Barometer onthult trends voor 2025
[Marketing] 27-11-2024 13:28 - Google News
Nederlandse Chief Marketing Officers (CMO's) bereiden zich beter voor op ingrijpende veranderingen, aangestuurd door kunstmatige intelligentie (AI), zo blijkt uit de nieuwste CMO Barometer van de Serviceplan Group. Het trendonderzoek is gebaseerd op een... [Lees verder]
Marketing: AI prioriteit nummer één voor Nederlandse CMO's in 2025
[Marketing] 27-11-2024 12:37 - Google News
Nederlandse Chief Marketing Officers (CMO's) zijn positiever over 2025 dan hun internationale collega's. Dat blijkt uit de nieuwste CMO Barometer van Serviceplan Group, met de input 835 wereldwijde CMO's. Bijna de helft (48%) van de Nederlandse... [Lees verder]
Marketing: AI belangrijkste prioriteit voor Nederlandse CMO's in 2025
[Marketing] 27-11-2024 12:27 - Google News
Nederlandse Chief Marketing Officers (CMO's) zijn positiever over 2025 dan hun internationale collega's. Dat blijkt uit de nieuwste CMO Barometer van Serviceplan Group, met de input 835 wereldwijde CMO's. Bijna de helft (48%) van de Nederlandse... [Lees verder]
Nederlandse CMO kijkt meest rooskleurig naar de toekomst
[Marketing] 27-11-2024 11:53 - Google News
Nederlandse Chief Marketing Officers (CMO’s) bereiden zich beter voor op ingrijpende veranderingen, aangestuurd door kunstmatige intelligentie (AI), zo blijkt uit de nieuwste CMO Barometer van de Serviceplan Group. Het trendonderzoek is gebaseerd op... [Lees verder]
CMO Barometer 2024: Synergie tussen AI en emotionele merkbeleving
[Marketing] 30-11-2023 09:35 - Marketing Tribune
Chief Marketing Officers (CMO's) staan aan de vooravond van een nieuw tijdperk, waarbij de integratie van artificial intelligence (AI), emotional branding en content creatie nog onmisbaarder wordt. [Lees verder]