in het nieuws

Er zijn 142 nieuwsartikelen gevonden.

Lars Kappen en Melle Schellekens naar personal branding agency Personally
[Marketing] 26-11-2024 14:22 - Google News
Personal branding agency Personally gaat een nieuwe fase in met de versterking van Lars Kappen en Melle Schellekens , twee ondernemers die hun stempel hebben gedrukt op bedrijven zoals The Good Roll, NOA Collective en Star/p. [Lees verder]
Arjan Pomper algemeen directeur Nationaal Media Onderzoek
[Zakelijk] 22-11-2024 14:00 - Emerce
Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op die als kwartiermaker een cruciale rol heeft gespeeld in de oprichting en de succesvolle lancering van NMO. [Lees verder]
De marketingtransfers van week 47, 2024
[Marketing] 22-11-2024 10:00 - Marketing Tribune
Natte sneeuw, hagel, record-files en vroege kerstcommercials vliegen je om de oren. Ik weet niet wat het ergste is. Ook het transferfront transfereert er op los. Maar weest niet bevreesd, MarketingTribune behoudt (wie immer) het overzicht. [Lees verder]
[Marketing Report Radio] Adjiedj Bakas: De grijze consument gaat geld uitgeven!
[Marketing] 22-11-2024 08:15 - Google News
Adjiedj Bakas is trendwatcher, auteur en spreker. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem over de vergrijzing, de doelgroep 59+ in reclame en de luiheid van reclamemakers. [Lees verder]
[Marketing Report Radio] Cees Faes (Fightclub): Marketing is oorlog, en wij zijn in it to win it
[Marketing] 21-11-2024 10:10 - Google News
Cees Faes is Founder & Managing Partner bij Fightclub . Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de succesvolle M100-campagne, de kracht van creatieve marketingstrategieën en het belang van een sterk eigen... [Lees verder]
Minister Bruins verlengt vergunning NPO niet met één, maar met twee jaar
[TV & Radio] 20-11-2024 15:32 - Broadcast Magazine
De NPO zou normaal gesproken in 2026 opnieuw een vergunning voor vijf jaar krijgen, dus tot 2031. Maar het vorige kabinet wilde liever de huidige concessie nog met twee jaar verlengen. In die tijd zouden er plannen gemaakt kunnen worden om de publieke... [Lees verder]
[Marketing Report Radio] Charlotte Koeleman (Somention): Wij maken content op basis van community-inzichten
[Marketing] 20-11-2024 14:09 - Google News
Charlotte Koeleman is Managing Partner bij Somention en Influentials . Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over de unieke combinatie van community management en in-house creatie, en hoe dit leidt tot krachtige,... [Lees verder]
SBS6, Radio 538 en LINDA. bundelen krachten voor kerstshow De Beste Wensen
[TV & Radio] 20-11-2024 08:30 - Broadcast Magazine
Opgegeven door geliefden, vrienden of collega’s worden ze op locatie verrast door één van de bekende gezichten van SBS6 of Radio 538. Hun grootste wens gaat in vervulling – simpelweg omdat ze het verdienen. Samen met Stichting Make-A-Wish... [Lees verder]
EO-serie In het hart van de zaak toont menselijke verhaal achter grote rechtszaken
[TV & Radio] 20-11-2024 08:17 - Broadcast Magazine
Aan het woord komen zussen Kelly (34) en Naomi (24), de advocaten, betrokken buurtbewoners die mee hebben gezocht en andere direct betrokkenen. Het drieluik In het hart van de zaak: Gino is vanaf maandag 2 december te zien op NPO Start en vanaf maandag 2... [Lees verder]
Arjan Pomper algemeen directeur NMO
[Marketing] 20-11-2024 07:31 - Google News
Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek , die uiterlijk eind februari 2025 NMO zal verlaten en was aangesteld als de eerste algemeen directeur van NMO. [Lees verder]
Arjan Pomper algemeen directeur Nationaal Media Onderzoek
[TV & Radio] 20-11-2024 07:00 - Broadcast Magazine
Met de komst van Arjan Pomper begint NMO aan een nieuwe fase, waarin het onderzoek zich verder zal ontwikkelen naar een crossmediale aanpak, waarbij de onderzoeken naar het bereik van verschillende media zoals televisie, radio, online en print... [Lees verder]
Arjan Pomper is de nieuwe directeur van NMO
[TV & Radio] 19-11-2024 16:24 - Spreekbuis
Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op die als kwartiermaker een cruciale rol heeft gespeeld in de oprichting en de succesvolle lancering van NMO. [Lees verder]
Arjan Pomper nieuwe algemeen directeur NMO
[Zakelijk] 19-11-2024 16:11 - Fonk
Het Nationaal Media Onderzoek heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op die een cruciale rol heeft gespeeld in de oprichting en de succesvolle lancering van NMO. Onder leiding van Ton Schoonderbeek is het... [Lees verder]
'Relevantie behouden in een snel veranderende mediasector'
[Marketing] 19-11-2024 07:00 - Marketing Tribune
Ton Rozestraten, Chief Commercial Officer bij RTL en CEO van Ad Alliance, vertelt hoe internationale samenwerking en innovatieve modellen de televisiewereld transformeren. Ondanks diverse uitdagingen in Europa, blijft hij streven naar schaalvergroting door... [Lees verder]
Luistercijfers oktober: nooit eerder scoorde JOE zo hoog, Qmusic best beluisterde ochtendshow
[Binnenland] 6-11-2024 17:45 - Google News
Best, Provincie Noord-Brabant
JOE heeft een nieuw hoogtepunt bereikt met een marktaandeel van 7,1% binnen de doelgroep 20-49 jaar, blijkt uit de zojuist gepubliceerde luistercijfers van het Nationaal Media Onderzoek (NMO) voor oktober. Terwijl JOE verder stijgt, blijft Qmusic de... [Lees verder]
ESPN boekt record met beste week ooit
[TV & Radio] 4-11-2024 17:11 - Broadcast Magazine
Het marktaandeel van ESPN bedroeg de afgelopen week 5,8%. Het was hiermee de vijfde zender van Nederland. Niet alleen Feyenoord – Ajax doorbrak de grens van 1.000.000 kijkers. Op ‘Super Zaterdag’ van 2 november keken er gemiddeld 1.100. [Lees verder]
Nieuwkomer Weekmail betreedt top 20 grootste nieuwsmerken van Nederland
[Zakelijk] 28-10-2024 17:55 - Fonk
Het dit jaar gestarte nieuwsplatform Weekmail bereikte deze maand de mijlpaal van 70.000 abonnees. Hiermee komt de dienst binnen op de twintigste plek van landelijke/regionale nieuwsmedia, in de lijst die elk kwartaal wordt opgesteld door het Nationaal... [Lees verder]
Talpa Media start met ‘gepersonaliseerde tv-reclame’
[Zakelijk] 14-10-2024 09:30 - Emerce
Adverteerders op de tv-zenders van Talpa krijgen beschikking over verfijndere targetingopties. Samen met Ad Alliance lanceert Talpa addressable tv, jargon voor reclame op maat. [Lees verder]
Talpa Media lanceert Addressable TV
[TV & Radio] 14-10-2024 09:30 - Broadcast Magazine
Dit zorgt voor meer relevantie en een grotere impact voor zowel merken als kijkers. In samenwerking met partners zoals het Nationaal Media Onderzoek (NMO) en Ad Alliance is Talpa Media klaar om deze baanbrekende innovatie in tv-reclame te introduceren. [Lees verder]
Talpa Media lanceert Addressable TV: de toekomst van tv-reclame
[Zakelijk] 11-10-2024 13:39 - Fonk
Met de introductie van Addressable TV brengt Talpa Media een revolutionaire manier van adverteren naar het grote scherm. Na 2,5 jaar ontwikkeling kunnen adverteerders nu hun commercials naadloos afstemmen op de wensen en voorkeuren van specifieke doelgroepen. [Lees verder]
 1 - 8