in het nieuws

Er zijn 91 nieuwsartikelen gevonden.

15e editie Gouden Windei in het teken van krimpflatie en beknibbelflatie
[Binnenland] 26-11-2024 06:45 - Nieuws.nl
Renkum, Provincie Gelderland
Voedselwaakhond Foodwatch heeft de genomineerden voor het Gouden Windei bekendgemaakt: de prijs voor het meest misleidende voedselproduct van het jaar. Albert Heijn, Liga, Knorr, Danerolles, Hertog IJs, Nescafé en Milka zijn de zeven kanshebbers. [Lees verder]
Gouden Windei-verkiezing draait om krimpflatie
[Voeding] 25-11-2024 16:11 - Foodlog
Voor de 15e keer organiseert Foodwatch de Gouden Windei-verkiezing, de prijs voor het meest misleidende voedselproduct. Nieuw is dat de verkiezing dit jaar expliciet om 'krimpflatie en beknibbelflatie' draait: trucs waarmee fabrikanten minder product of... [Lees verder]
Baker & Baker introduceert Côte d'Or muffins & donuts
[Zakelijk] 25-11-2024 14:19 - Fonk
Baker & Baker, een grote leverancier in de Europese bakkerijwereld, introduceert voor het eerst Côte d’Or muffins en donuts in Nederland. Deze nieuwe traktaties liggen sinds september in de winkels bij grote retailers en foodservicebedrijven. [Lees verder]
Marketing: Baker & Baker introduceert Côte d'Or muffins & donuts
[Marketing] 25-11-2024 12:29 - Google News
Baker & Baker, een grote leverancier in de Europese bakkerijwereld, introduceert voor het eerst Côte d’Or muffins en donuts in Nederland. Deze nieuwe traktaties liggen sinds september in de winkels bij grote retailers en foodservicebedrijven. [Lees verder]
Kies de gouden windei; welk van de voedsel giganten neem jou het meest in de maling
[Voeding] 25-11-2024 06:46 - Google News
De jaarlijkse verkiezing van de Gouden Windeieren is weer van start gegaan. Dit initiatief van Foodwatch zet voedselfabrikanten in de schijnwerpers die consumenten misleiden met producten die gezonder lijken dan ze werkelijk zijn. [Lees verder]
Mondelez lanceert AI-platform met Accenture voor snellere, gepersonaliseerde marketing
[Zakelijk] 8-10-2024 13:06 - Fonk
Mondelez International, bekend van merken als Oreo, Milka, Côte d'Or en Toblerone, heeft samen met Accenture een nieuw AI-platform gelanceerd om zijn marketing wereldwijd te versterken. [Lees verder]
Tech: Mondelez lanceert AI-platform met Accenture voor snellere, gepersonaliseerde marketing
[Marketing] 8-10-2024 09:29 - Google News
Mondelez International, bekend van merken als Oreo, Milka, Côte d'Or en Toblerone, heeft samen met Accenture een nieuw AI-platform gelanceerd om zijn marketing wereldwijd te versterken. [Lees verder]
Mondelēz lanceert AI-platform met Accenture voor snellere, gepersonaliseerde marketing
[Marketing] 8-10-2024 07:08 - Google News
MondelÄ“z International, bekend van merken als Oreo, Milka, Côte d’Or en Toblerone, heeft samen met Accenture een nieuw AI-platform gelanceerd om zijn marketing wereldwijd te versterken. Dit platform stelt MondelÄ“z in staat om razendsnel... [Lees verder]
‘Ik heb nog nooit een keurmerk gezien dat het 100% goed doet’
[Voeding] 24-09-2024 10:44 - Foodlog
Fijn dat je een artikel op Foodlog komt lezen. We schreven het helemaal gratis en voor niets voor je. Wil je dat wij kunnen blijven bestaan? Steun ons dan en word betalend lid. Dat kost je maar €7,- per maand. Dan lees je alle content van Foodlog onbeperkt... [Lees verder]
Baker & Baker introduceert muffins en donuts in samenwerking met Cote d'Or
[Marketing] 20-08-2024 11:32 - Marketing Tribune
Baker & Baker komt met Côte d'Or-muffins en -donuts. Eerder werkte de Europese fabrikant van bakkerijproducten al samen met Oreo en Milka, tevens onderdeel van Mondelez. [Lees verder]
Cannes Lions 2024:'Marketing bepaalt de toekomst'
[Marketing] 17-06-2024 18:14 - Marketing Tribune
‘De uitdaging voor mij als CMO is hoe we onze merken relevant kunnen laten zijn in een heel onrustige wereld waarin mensen onzekerder dan ooit zijn en blijven zoeken naar emoties, soms in de vorm van chocoladesnacks. Marketing is dan het instrument om dat... [Lees verder]
Sophia Heemskerk gaat Crocodile Agency leiden, Marieke Aarts vertrekt
[Binnenland] 17-06-2024 07:00 - Google News
De Pol, Provincie Overijssel
Crocodile Agency kondigt twee nieuwe leden in het managementteam aan. Sophia Heemskerk  is gestart als managing director, Pepijn van de Pol als strategy director. [Lees verder]
Koekenbakker Lotus gaat in zee met concurrent Mondelez
[Voeding] 13-06-2024 18:02 - Foodlog
Lotus sluit een deal met zijn grootste rivaal Mondelez. Mondelez, de grootste koekjesproducent ter wereld en bekend van onder andere de merken Lu, Oreo en Milka, gaat nu de Lotus-koekjes bakken en aan de man brengen in India. [Lees verder]
[column] Margestrategie van de A-merkfabrikanten moet stoppen
[Marketing] 4-06-2024 15:02 - Marketing Tribune
A-merkfabrikanten in food blijven ondanks waarschuwende signalen uit de samenleving toch hun prijzen opschroeven. Zowel de overheid als de consument is er klaar mee. De laatste laat in hoge mate als reactie de A-merken links liggen en kiest voor het huismerk. [Lees verder]
Hoge boete producent Milka en Oreo voor beperken parallelhandel
[Recht] 4-06-2024 09:30 - Mr. Online
gericht op beperking van de import en export door afnemers. Mondelez is de grootste producent van chocolade-, koek-, en koffieproducten (onder andere Milka en Oreo) ter wereld. Volgens de Commissie heeft Mondelez hiermee het kartelverbod ( [Lees verder]
337,5 miljoen euro boete voor moederbedrijf chocolademerken Milka en Côte d’Or
[Binnenland] 29-05-2024 16:44 - Crime Nieuws
De Europese Commissie heeft Mondelez International, het moederbedrijf achter bekende chocolademerken zoals Milka, Toblerone en Côte d’Or, een boete opgelegd van 337,5 miljoen euro wegens schending van Europese concurrentieregels. [Lees verder]
Dankzij zware boete kunnen de koekjes van Milka weleens goedkoper worden
[Binnenland] 27-05-2024 11:31 - De Gelderlander
Provincie Gelderland
Mondelez, het moederbedrijf van Milka, Toblerone en Lu, heeft een boete gekregen van 337,5 miljoen euro, omdat het supermarkten moeilijk maakt hun snoep en chocolade over de grens te kopen, ook al zijn producten daar goedkoper. [Lees verder]
Chocoladegigant krijgt megaboete van 337,5 miljoen euro, bedrijf benadeelde ook consumenten
[Economie] 27-05-2024 11:31 - Algemeen Dagblad
Mondelez, het moederbedrijf van Milka, Toblerone en Lu, heeft een boete gekregen van 337,5 miljoen euro, omdat het supermarkten moeilijk maakt hun snoep en chocolade over de grens te kopen, ook al zijn producten daar goedkoper. [Lees verder]
Nederland valt margestrategie A-merkmultinationals aan
[Voeding] 25-05-2024 01:31 - Foodlog
Op initiatief van demissionair minister Micky Adriaansens van Economische Zaken en Klimaat dienden vandaag 8 Europese lidstaten een voorstel in om een einde te maken aan de 'inkoopdiscriminatie' door multinationals. Volgens de lidstaten leiden de huidige... [Lees verder]
Minister sloopt drempels in Brussel, klimaatbelegger haalt bakzeil ondanks pijnlijke knieval
[Economie] 24-05-2024 15:44 - Volkskrant
Micky Adriaansens, demissionair minister van Economische Zaken en Klimaat (links) en Christophe van der Maat, voormalig Staatssecretaris van Justitie en Veiligheid. [Lees verder]
 1 - 5