in het nieuws

Er zijn 3 nieuwsartikelen gevonden.

Merken moeten inspelen op veranderende identiteit mannen
[Marketing] 21-11-2024 08:00 - Marketingfacts
Te midden van een toename van mentale gezondheidsproblemen, de opkomst van giftige 'rolmodellen' en veranderende verwachtingen in het gezins- en beroepsleven, worstelen mannen met het herdefiniëren van hun rol. Aldus een recent rapport van Kantar. [Lees verder]
Positieve representaties van mannen in advertenties verhogen merkwaarde en sales
[Zakelijk] 19-11-2024 12:24 - Fonk
Op de Internationale Dag van de Man brengt Kantar Connecting with men: How brands can decode modern masculinity uit, waarin belangrijke inzichten worden onthuld over de uitdagingen die mannen tegenkomen op het gebied van identiteit en waarom merken en... [Lees verder]
[onderzoek] “Merken moeten inspelen op veranderende identiteit mannen”
[Marketing] 19-11-2024 11:15 - Marketing Tribune
Merken moeten inspelen op de veranderende identiteit van mannen in de samenleving. Positieve portrettering van mannen resulteert in een betere opbouw van merkwaarde. Dat stelt Kantar in het rapport 'Connecting with men: How brands can decode modern... [Lees verder]