Joe Public in het nieuws

Er zijn 20 nieuwsartikelen gevonden.

Lidl start AchtertuinMini-campagne gericht op kinderen
[Marketing] 10-02-2023 09:35 - Marketing Tribune
Vanaf maandag 13 februari 2023 kan er weer gespaard worden voor gratis knuffels bij Lidl: de AchtertuinMini’s. De campagne is onderdeel van de biodiversiteitsambitie die Lidl heeft en is ontwikkeld in samenwerking met Joe Public. [Lees verder]
Mijn Marketing: Perijn Hoefsloot van Beter Bed
[Marketing] 5-01-2023 08:30 - Marketing Tribune
Perijn Hoefsloot is bij Beter Bed verantwoordelijk voor Marketing, Customer Experience en Strategisch Business Development. Voor de rubriek ‘Mijn Marketing’ reageert hij op een aantal steekwoorden: 'Van beddenexpert naar slaapexpert'. [Lees verder]
Zakdoeken paraat: dit zijn de beste kerstcommercials van 2022
[Zakelijk] 24-12-2022 09:00 - Frank watching
Een opgetuigde kerstboom, een berg kerstcadeaus en een oneindige stroom aan kerstliedjes op de radio: het hoort allemaal bij deze feestelijke periode. Maar ook een andere kersttraditie is dit jaar weer trouw voortgezet, namelijk de zoetsappige... [Lees verder]
Weet je nog, die 'Drentse' Lidl-reclame? Jan uit Gieten hielp acteurs dit keer met de uitspraak. Is hij tevreden?
[Binnenland] 7-12-2022 12:00 - De krant van Midden-Drenthe
Midden-Drenthe, Provincie Drenthe
De langverwachte kerst-reclamespotjes van Lidl zijn er. Acteur Alex Klaasen en ‘zijn’ ouders spreken met een Drents accent. Jan Hartlief (71) uit Gieten was bij de opnames. Als streektaalambassadeur hielp hij een handje om de uitspraak te verbeteren. [Lees verder]
Jan uit Gieten hielp acteurs in de nieuwe Lidl-reclame met hun Drentse uitspraak. 'Ik heb het goed overgebracht'
[Binnenland] 7-12-2022 12:00 - De krant van Midden-Drenthe
Midden-Drenthe, Provincie Drenthe
De langverwachte kerst-reclamespotjes van Lidl zijn er. Acteur Alex Klaasen en ‘zijn’ ouders spreken met een Drents accent. Jan Hartlief (71) uit Gieten was bij de opnames. Als streektaalambassadeur hielp hij een handje om de uitspraak te verbeteren. [Lees verder]
Plutosport kiest voor Joe Public
[Marketing] 1-12-2022 11:41 - Marketing Tribune
Plutosport.nl heeft na een uitgebreide bureau-oriëntatie gekozen voor Joe Public, dat verantwoordelijk wordt voor de nieuwe positionering en merkidentiteit van deze webshop op het gebied van sport en lifestyle. [Lees verder]
Jorieke de Vries (Lidl): 'Merken worden kerken'
[Zakelijk] 18-11-2022 07:30 - Adformatie
Deze week was Jorieke de Vries, Head of Marketing van Lidl, curator van Random Pic(k) Of The Day For A Week. Vijf dagen lang deelde zij haar inspiratie op de LinkedIn-pagina van Nils Adriaans én Adformatie (één bijdrage per dag). [Lees verder]
Meride Uitvaartverzorging start campagne voor persoonlijke uitvaart
[Marketing] 26-10-2022 11:08 - Marketing Tribune
Meride Uitvaartverzorging is een campagne gestart om het belang van een persoonlijke uitvaart te benadrukken. In de campagne draait het om drie verschillende karakters die allen een uitvaart hebben gekregen die op zijn of haar leven geschreven was. [Lees verder]
Alex Klaasen vervangt Thomas Acda in Lidl-flat
[Marketing] 20-10-2022 11:17 - Marketing Tribune
In de nieuwe campagne voor groente en fruit wordt meteen de opvolger van Thomas Acda aan Nederland gepresenteerd: cabaretier, acteur, theatermaker en zanger Alex Klaasen. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met bureau Joe Public. [Lees verder]
Thomas Acda verlaat Lidl-flat
[Marketing] 28-09-2022 14:44 - Marketing Tribune
Bij de lancering van het herfst-assortiment op donderdag 29 september neemt Lidl ook afscheid van Teun (Thomas Acda). De supermarkt wil graag de diversiteit van de flat benadrukken en introduceert een nieuw personage. [Lees verder]
Sisi: vrolijk, tijdloos, maar wel erg veilig - Adformatie
[Binnenland] 20-06-2022 12:25 - Adformatie
Bloemendaal, Provincie Zuid-Holland
Ik weet niet hoe dat bij jou is meneer Bol, maar ik heb altijd al de Sisi-rider willen zijn. Lekker in de zon rondrijden in dat coole wagentje met al die blije mensen om me heen. En eindelijk is de Sisi-rider een vrouw! Dat is een droom die uitkomt, hoor. [Lees verder]
Lidl's lentecampagne: betaalbare luxe voor iedereen - Adformatie
[Binnenland] 24-03-2022 13:12 - Adformatie
De Heen, Provincie Noord-Brabant
In de nieuwe campagne van Lidl staat het Delicieux-asortiment, ofwel 'betaalbare luxe', centraal, bestaande uit 350 producten, denk aan stol, gourmetvlees en eieren. [Lees verder]
Lidl start spaaractie knuffeldieren boerderij
[Marketing] 11-02-2022 09:19 - Marketing Tribune
De BoerderijMini’s zijn het vervolg op de eerdere succesvolle knuffelacties van Lidl. Na de Vitamini’s en JungleMini’s zijn ditmaal de vriendjes van de boerderij gratis te sparen bij de discounter. [Lees verder]
Lidl zet in op gezonder leven in nieuwe campagne
[Marketing] 14-01-2022 15:37 - Marketing Tribune
Lidl lanceert een nieuwe campagne. De supermarkt gaat voor een gezondheidscampagne die evengoed betaalbaar is. [Lees verder]
Berenactie wint drie gouden SponsorRingen
[Voetbal] 1-03-2021 19:45 - SC Heerenveen
Heerenveen, Provincie Friesland
De wereldberoemde berenactie was maandag met drie gouden awards de grote winnaar bij de SponsorRingen, de vakprijzen in de nationale sponsorbranche. De actie waarbij eind oktober 15.000 knuffelberen in het Abe Lenstra stadion zaten, bracht ruim 313. [Lees verder]
Campagnes J. Walter Thompson Amsterdam en Gamma herenigd De grootste bouwmarkt van Nederland kiest na 8 - Adformatie
[Binnenland] 26-09-2019 10:52 - Adformatie
Amsterdam, Provincie Noord-Holland
Gamma kiest J. Walter Thompson Amsterdam als strategisch en creatief partner. J. Walter Thompson was eerder bedenker en maker van 14 jaar campagnes voor Gamma, zoals ‘Dat zeg ik. Gamma’. Gamma staat binnen de drukke markt van bouwmarkten voor een nieuwe... [Lees verder]
Een hele goede morgen: waarom het CDA een commercial maakt op gevoel - Volkskrant
[Binnenland] 7-02-2019 22:19 - Volkskrant
De Heen, Provincie Noord-Brabant
De politiek, zegt Jeroen, is een atypisch product. Ze is sneller en wispelturiger dan een gewoon product, er is sprake van betrokkenheid, en anders dan bij gewone ­producten wordt een politieke ­reclamecampagne sneller opgepikt door de media – ‘meer... [Lees verder]
De Gouden Loeki: relatiegeschenk op een verstoorde reclamemarkt
[Algemeen] 24-01-2018 17:58 - NRC
Hij scheert zich. Strijkt zijn overhemd. Haalt een hand door het grijze haar en stapt de deur uit. Maar net als de oudere heer wil aanbellen bij de flat even verderop, bedenkt hij dat hij niets heeft meegebracht. In de regen haast hij zich naar de supermarkt. [Lees verder]
Vrijopnaam start lentecampagne voor zonne-energie
[Marketing] 1-05-2017 11:27 - Marketing Tribune
Alweer een nieuwe energieleverancier die zich aandient: Vrijopnaam. Deze partij zet in op '100% Nederlandse zonne-energie tegen de laagste prijs'. Samen met reclamebureau Joe Public is een lentecampagne gestart. Via radio en social media maakt Nederland... [Lees verder]
Ohra laat zien wat er fout kan gaan op vakantie
[Marketing] 9-06-2016 12:39 - Marketing Tribune
We gaan allemaal weer bijna op vakantie, met alle risico's en oplichting van dien. Ohra verbeeldt dat met twee Nederlandse toeristen die in Spanje een ritje gaan maken op een opblaas-banaan. Loopt dat wel goed af? Reclamebureau Joe Public is... [Lees verder]