in het nieuws

Er zijn 6 nieuwsartikelen gevonden.

Het PR Bureau wint pitch Holland & Barrett
[Gezondheid] 21-11-2024 09:31 - Google News
Het PR Bureau wint de pitch op Holland & Barrett, retailer in producten voor natuurlijke gezondheid en wellness. Het bureau is de nieuwe partner voor alle earned media-activiteiten en gaat aan de slag met de uitrol van een corporate sustainability - en... [Lees verder]
HPB | Het PR Bureau wint pitch Holland & Barrett
[Marketing] 20-11-2024 12:08 - Google News
Het PR Bureau wint de pitch op Holland & Barrett. Het bureau wordt de partner voor alle earned media-activiteiten en gaat aan de slag met de uitrol van een Corporate Sustainability en een Thought Leadership programma. [Lees verder]
Het PR Bureau aan de slag voor Holland & Barrett
[Zakelijk] 20-11-2024 11:13 - Fonk
Het PR Bureau (HPB) wint de pitch voor Holland & Barrett, Europa's grootste retailer in producten voor natuurlijke gezondheid en wellness. Het bureau is verantwoordelijkheid voor alle earned media activiteiten en de uitrol van het Corporate... [Lees verder]
Senior Tech-PR specialist Anouk van Balen naar HPB l Het PR Bureau
[Marketing] 24-05-2023 08:45 - Marketing Tribune
Met de komst van senior PR adviseur Anouk van Balen breidt HPB het Technology Team van het bureau verder uit. Anouk gaat aan de slag voor merken zoals Xiaomi, Wavin Global & Benelux en BYD. [Lees verder]
Wat vinden Nederlanders belangrijk aan maatschappelijk verantwoord ondernemen?
[Marketing] 5-04-2023 08:50 - Marketing Tribune
Onderzoeksbureau Motivaction en HPB | Het PR Bureau starten in juli een onderzoek naar het belang dat consumenten hechten aan duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Onderzocht wordt in welke mate bedrijven in staat zijn om aan duurzame... [Lees verder]
Motivaction en HPB onderzoeken maatschappelijke rol van merken - Adformatie
[Binnenland] 28-04-2022 13:19 - Adformatie
De Heen, Provincie Noord-Brabant
Onderzoeksbureau Motivaction en Het PR Bureau (HPB) slaan de handen ineen voor de jaarlijkse Maatschappelijke Impact Monitor, die 'het belang van de maatschappelijke rol van bedrijven' bij de Nederlandse consument in kaart moet brengen. [Lees verder]