in het nieuws

Er zijn 17 nieuwsartikelen gevonden.

De marketingtransfers van week 47, 2024
[Marketing] 22-11-2024 10:00 - Marketing Tribune
Natte sneeuw, hagel, record-files en vroege kerstcommercials vliegen je om de oren. Ik weet niet wat het ergste is. Ook het transferfront transfereert er op los. Maar weest niet bevreesd, MarketingTribune behoudt (wie immer) het overzicht. [Lees verder]
Erik Mertens, Peter ten Brinke en Vincent Botman versterken team Gardeners
[Zakelijk] 21-11-2024 11:00 - Fonk
In oktober zijn er drie nieuwe gezichten gestart bij Gardeners in de Vondelkerk: Erik Mertens, Peter ten Brinke en Vincent Botman. [Lees verder]
Op de fiets naar huis doet Jelle de Jonge inspiratie op: over comedy en geloofwaardigheid
[Zakelijk] 25-10-2024 06:00 - Adformatie
Deze week was regisseur Jelle de Jonge, commercialregisseur bij Holy Fools voor merken als Albert Heijn, Ohra, Hak, Kruidvat en bol en kersvers Gouden Kalf-winnaar met De Terugreis (en ja, zoon van), curator van Random Pic(k) Of The Day For A Week. [Lees verder]
Nederlandse creatieve industrie schuift Nathalie van Sasse van Ysselt naar voren als ‘CreativeNL Thought Leader’
[Zakelijk] 18-10-2024 15:26 - Fonk
CreativeNL, het internationale label van de Topsector Creatieve Industrie, lanceert in samenwerking met Dutch Design Foundation en New Dutch, Nathalie van Sasse van Ysselt als nieuwe ‘CreativeNL Thought Leader’. [Lees verder]
Dick van der Lecq: 'Een vliegende kraai vangt altijd wat, zei hij dan'
[Zakelijk] 11-10-2024 05:40 - Adformatie
Deze week was Dick van der Lecq, voormalig bureaubaas, tegenwoordig fotograaf en oprichter BoardSupporter, curator van Random Pic(k) Of The Day For A Week. Vijf dagen lang deelde hij zijn inspiratie op de LinkedIn-pagina van Nils... [Lees verder]
AH start 'Beter in eigen merk en dat merk je'
[Marketing] 7-10-2024 10:15 - Marketing Tribune
Albert Heijn begint vandaag een nieuwe campagne met als pay off 'Beter in eigen merk. En dat merk je.' Hiermee wil de retailer de range eigenmerkproducten de komende periode extra in de schijnwerpers zetten. [Lees verder]
De marketingtransfers van week 20, 2024
[Marketing] 17-05-2024 12:30 - Marketing Tribune
De s(t)ofwolk van Joost Klein en de traangaswolken van de bezettende studenten zijn nog niet opgetrokken, maar de personeelstransfers gaan gewoon door. MarketingTribune trekt zijn gasmasker aan en behoudt het overzicht. [Lees verder]
Filmmacht voegt producer toe aan team
[Zakelijk] 13-05-2024 17:48 - Fonk
Mats startte als productiestagiaire bij Holy Fools en maakte daarna zijn freelance stappen onder andere bij Bonkers United als junior producer en werkte aan een aantal fictie projecten. Bij Filmmacht heeft hij zijn scriptie geschreven en start nu als... [Lees verder]
Medewerkers Arag geven je de controle weer terug
[Marketing] 24-04-2024 09:32 - Marketing Tribune
Een juridisch conflict leidt tot hoge mate van onzekerheid en stress. In psychologische termen: ‘het verliezen van het gevoel van controle’. In de nieuwe campagne van Arag zie je daarom de wereld van de hoofdpersoon letterlijk op zijn kop staan. [Lees verder]
Cloudpillo inspireert Nederland om dromen na te jagen
[Zakelijk] 9-02-2024 11:15 - Fonk
Cloudpillo, het jongste en snelstgroeiende slaapmerk van Nederland, lanceert op 5 februari haar eerste TV commercial. De commercial is onderdeel van het grotere marketingplatform ’Live your Dreams’. [Lees verder]
Slaapmerk Cloudpillo lanceert eerste TV commercial
[Marketing] 8-02-2024 16:11 - Marketing Tribune
Slaapmerk Cloudpillo heeft haar eerste TV commercial in samenwerking met creatief bureau Fitzroy gelanceerd. De commercial is onderdeel van het grotere marketingplatform ’Live your Dreams’. [Lees verder]
Nieuwe campagne Delta benadrukt snelheid glasvezel
[Marketing] 19-01-2024 08:16 - Marketing Tribune
Telecomprovider Delta start een nieuwe campagne: ga maximaal met het snelste glasvezelinternet van Delta. In deze campagne lanceert de provider het product Unlimited Glasvezel. [Lees verder]
Johan Kramer maakt film over ‘textielvisionair’ Borre Akkersdijk voor CreativeNL
[Zakelijk] 30-10-2023 07:30 - Adformatie
Johan Kramer van productiemaatschappij Holy Fools volgde de ontwerper en oprichter van BYBORRE de afgelopen maanden voor de eerste [film] in een reeks [Lees verder]
Leger des Heils: maak ruimte voor kledingdonatie
[Marketing] 15-02-2023 14:09 - Marketing Tribune
Het Leger des Heils ReShare heeft behoefte aan goede tweedehandskleding en liefdesstellen worstelen vaak met te weinig ruimte in hun kledingkast. Cloudfactory telde de twee bij elkaar op en bedacht de campagne ‘Make Room For Love!’ [Lees verder]
Vodafone gaat voor langer leven (van je telefoon)
[Marketing] 2-02-2023 09:43 - Marketing Tribune
Vodafone lanceert op 2 februari haar nieuwe campagne ‘Geef je telefoon een langer leven’, ontwikkeld door reclamebureau WPP Go One en productiemaatschappij Holy Fools. De provider wil laten zien waarom het verlengen van de levensduur van telefoons een stap... [Lees verder]
Opnameleider Milo Rietvelt (1971-2022) was een verbinder
[Lifestyle] 27-11-2022 10:51 - Het Parool
De Grote Vriendelijke Reus, Koning van de Admiraal (Admiraal de Ruijterweg, red.), roerganger op de filmset en een écht goede vriend, echtgenoot, vader en collega en buurman. Zo werd first assistant director (opnameleider) Milo Rietvelt tijdens zijn... [Lees verder]
Nieuwe campagne Ohra Huisdierenverzekering
[Marketing] 4-10-2022 12:09 - Marketing Tribune
Op dinsdag 4 oktober, Werelddierendag, lanceert Ohra een nieuwe campagne voor haar huisdierenverzekering. Wederom spelen Roos en Matthijs de hoofdrol. [Lees verder]