in het nieuws

Er zijn 25 nieuwsartikelen gevonden.

De marketingtransfers van week 47, 2024
[Marketing] 22-11-2024 10:00 - Marketing Tribune
Natte sneeuw, hagel, record-files en vroege kerstcommercials vliegen je om de oren. Ik weet niet wat het ergste is. Ook het transferfront transfereert er op los. Maar weest niet bevreesd, MarketingTribune behoudt (wie immer) het overzicht. [Lees verder]
Erik Mertens, Peter ten Brinke en Vincent Botman versterken team Gardeners
[Zakelijk] 21-11-2024 11:00 - Fonk
In oktober zijn er drie nieuwe gezichten gestart bij Gardeners in de Vondelkerk: Erik Mertens, Peter ten Brinke en Vincent Botman. [Lees verder]
Het PR Bureau wint pitch Holland & Barrett
[Gezondheid] 21-11-2024 09:31 - Google News
Het PR Bureau wint de pitch op Holland & Barrett, retailer in producten voor natuurlijke gezondheid en wellness. Het bureau is de nieuwe partner voor alle earned media-activiteiten en gaat aan de slag met de uitrol van een corporate sustainability - en... [Lees verder]
HPB | Het PR Bureau wint pitch Holland & Barrett
[Marketing] 20-11-2024 12:08 - Google News
Het PR Bureau wint de pitch op Holland & Barrett. Het bureau wordt de partner voor alle earned media-activiteiten en gaat aan de slag met de uitrol van een Corporate Sustainability en een Thought Leadership programma. [Lees verder]
Het PR Bureau aan de slag voor Holland & Barrett
[Zakelijk] 20-11-2024 11:13 - Fonk
Het PR Bureau (HPB) wint de pitch voor Holland & Barrett, Europa's grootste retailer in producten voor natuurlijke gezondheid en wellness. Het bureau is verantwoordelijkheid voor alle earned media activiteiten en de uitrol van het Corporate... [Lees verder]
Digitale camera’s maken een comeback bij jonge Amsterdammers: ‘Dit voelt als een tijdscapsule’
[Lifestyle] 25-07-2024 11:42 - Het Parool
De fotokwaliteit is slechter, het beeld is grauwer, en toch zijn jongeren er gek op: de digitale compactcamera, die we kennen van twintig jaar geleden. ‘De foto’s doen me aan mijn jeugd denken.’ [Lees verder]
De marketingtransfers van week 28, 2024
[Marketing] 12-07-2024 12:04 - Marketing Tribune
Twee keer code oranje deze week, da’s niet goed voor het hart. Eén maal van het KNMI en één maal van de KNVB. De ene code viel mee, de andere ook niet. Snel naar de transfers dan maar, want MarketingTribune behoudt het veldoverwicht. Sorry, overzicht. [Lees verder]
Twee Grand Prix voor Dentsu Creative en Ambassadors
[Zakelijk] 20-06-2024 22:00 - Fonk
De eerste twee Grand Prix zijn binnengehaald door de Dutchies in Cannes. Dentsu Creative en Ambassadors mogen met de eer strijken. Na het eerdere zilver en brons van vandaag, zijn de grand prix en het goud vanavond voor: [Lees verder]
Vier keer zilver en twee keer brons in (bijna) laatste grote prijzenrondes
[Zakelijk] 20-06-2024 18:30 - Fonk
In de laatste 'grote' prijzenronde van deze editie van het Cannes Lions Festival valt Nederland wederom met de neus in de (plantaardige) boter. [Lees verder]
Eerste Nederlandse Lion is voor Dentsu Creative
[Zakelijk] 17-06-2024 17:27 - Fonk
Dentsu Creative gaat er vandoor met een zilveren leeuw in de categorie Health & Wellness voor hun campagne 'Stukje van mij' voor KPN. [Lees verder]
ERAZER Hunter X20 - Jaagt op gamers met centen
[Games] 27-04-2024 08:00 - Gameliner
Wie mij vraagt wat ik van factory built gaming computers vind, krijgt meestal een hele preek over alles wat mij aan ze stoort. Ik - een fervent pc bouwer - heb meestal weinig positiefs te melden over fabrikanten als HP Omen, Acer, MSI en Lenovo wanneer het... [Lees verder]
Senior Tech-PR specialist Anouk van Balen naar HPB l Het PR Bureau
[Marketing] 24-05-2023 08:45 - Marketing Tribune
Met de komst van senior PR adviseur Anouk van Balen breidt HPB het Technology Team van het bureau verder uit. Anouk gaat aan de slag voor merken zoals Xiaomi, Wavin Global & Benelux en BYD. [Lees verder]
Wat vinden Nederlanders belangrijk aan maatschappelijk verantwoord ondernemen?
[Marketing] 5-04-2023 08:50 - Marketing Tribune
Onderzoeksbureau Motivaction en HPB | Het PR Bureau starten in juli een onderzoek naar het belang dat consumenten hechten aan duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Onderzocht wordt in welke mate bedrijven in staat zijn om aan duurzame... [Lees verder]
Iglo lanceert nieuwe merkcampagne 'Alle beetjes helpen'
[Marketing] 11-01-2023 13:24 - Marketing Tribune
Iglo lanceert een transformerende, volledig geïntegreerde merk- en mediacampagne in samenwerking met Ad Alliance. De kern van de ‘Alle beetjes helpen’ campagne is een langdurig partnerschap met de tv-favoriet Eigen Huis en Tuin: Lekker Leven, met Hugo... [Lees verder]
Flashscore kiest voor HPB | Het PR Bureau
[Marketing] 18-10-2022 09:40 - Marketing Tribune
Flashscore, een meldingsdienst voor sportresultaten, heeft HPB | Het PR Bureau gekozen als strategische partner voor haar PR- en communicatie-activiteiten. De samenwerking bestaat uit het structureel onder de aandacht brengen en vergroten van de... [Lees verder]
Elektrisch automerk BYD kiest voor Abovo, HPB en Mayster
[Marketing] 17-10-2022 13:34 - Marketing Tribune
Het elektrische-automerk BYD vanaf nu verkrijgbaar in Nederland. Drie bureaus helpen bij de introductie van het merk en de auto’s, en zullen het bedrijf ook op lange termijn bijstaan: HPB | Het PR Bureau, Abovo Maxlead en Mayster. [Lees verder]
Elektrisch automerk BYD kiest voor Abovo, HPB en Mayster - MarketingTribune
[Marketing] 17-10-2022 12:34 - MarketingTribune
Het elektrische-automerk BYD vanaf nu verkrijgbaar in Nederland. Drie bureaus helpen bij de introductie van het merk en de auto’s, en zullen het bedrijf ook op lange termijn bijstaan: HPB | Het PR Bureau, Abovo Maxlead en Mayster. [Lees verder]
Onderzoek: consument wantrouwt goede bedoelingen bedrijfsleven
[Marketing] 29-09-2022 12:28 - Marketing Tribune
Goed doen voor mens, maatschappij en milieu vinden Nederlandse consumenten belangrijker dan ooit. Consumenten zien hier een hoofdrol voor bedrijven en vinden het belangrijk dat bedrijven bijvoorbeeld goed zijn voor haar werknemers. [Lees verder]
Onderzoek: consument wantrouwt goede bedoelingen bedrijfsleven - MarketingTribune
[Milieu & duurzaamheid] 29-09-2022 09:00 - MarketingTribune
Goed doen voor mens, maatschappij en milieu vinden Nederlandse consumenten belangrijker dan ooit. Consumenten zien hier een hoofdrol voor bedrijven en vinden het belangrijk dat bedrijven bijvoorbeeld goed zijn voor haar werknemers. [Lees verder]
Influencer marketing in de Benelux, met de focus op Nederland: De eerste studie is nu uit! - Marketingfacts
[Marketing] 23-06-2022 09:00 - Marketingfacts
Influencer marketing biedt belangrijke mogelijkheden voor merken, bureaus en media. Maar wat is de werkelijke plaats ervan in het hart van marketingstrategieën in de Benelux? [Lees verder]
 1 - 2