in het nieuws

Er zijn 64 nieuwsartikelen gevonden.

De marketingtransfers van week 47, 2024
[Marketing] 22-11-2024 10:00 - Marketing Tribune
Natte sneeuw, hagel, record-files en vroege kerstcommercials vliegen je om de oren. Ik weet niet wat het ergste is. Ook het transferfront transfereert er op los. Maar weest niet bevreesd, MarketingTribune behoudt (wie immer) het overzicht. [Lees verder]
Erik Mertens, Peter ten Brinke en Vincent Botman versterken team Gardeners
[Zakelijk] 21-11-2024 11:00 - Fonk
In oktober zijn er drie nieuwe gezichten gestart bij Gardeners in de Vondelkerk: Erik Mertens, Peter ten Brinke en Vincent Botman. [Lees verder]
Better Places start all-exclusive online campagne
[Zakelijk] 15-11-2024 17:59 - Fonk
Met ‘all-exclusive’ introduceert Better Places een online campagne over hun alternatieve manier van reizen in Europa. Een reis met Better Places is exclusief voor jou op maat gemaakt door een lokale reisspecialist. [Lees verder]
Better Places lanceert online campagne voor duurzaam reizen
[Marketing] 15-11-2024 12:16 - Marketing Tribune
Reisorganisatie Better Places lanceert in samenwerking met bureau Gardeners een online campagne getiteld ‘All-exclusive’ als alternatief voor en met een knipoog naar het welbekende all-inclusive reizen. [Lees verder]
Campagne Join for Joy: aandacht voor menstruatiearmoede in Afrika
[Marketing] 17-10-2024 11:18 - Marketing Tribune
Gardeners ontwikkelde samen met Join for Joy de campagne ‘Dit is maandverband’ om aandacht te vragen voor de negatieve impact van menstruatiearmoede. [Lees verder]
Join for Joy zet zich in voor meisjes in Oost-Afrika met de campagne ‘Dit is maandverband’
[Zakelijk] 16-10-2024 17:33 - Fonk
Kranten, sokken of bladeren gebruiken tijdens je menstruatie. Klinkt onwerkelijk, maar voor veel tienermeisjes uit de plattelandsgebieden in Oost-Afrika is dit vaak de harde realiteit. De gevolgen zijn infecties en onderwijsachterstanden, die vaak leiden... [Lees verder]
Onbespoten planten zijn in trek: ‘Ik wil de natuur niet bedonderen’
[Buitenland] 1-10-2024 16:40 - Volkskrant
Biologische bloemen en planten winnen langzaam terrein op de veelal bespoten tuincentravarianten. Op de Ambachtelijke Plantenmarkt in Vorden komen de pioniers samen. ‘Veel mensen weten niet hoe erg het is gesteld met gif in de sierteelt.’ [Lees verder]
Ambachtelijke Plantenmarkt de Wiersse breidt uit naar twee dagen
[Binnenland] 25-09-2024 11:30 - Groenlose Gids
Vorden, Provincie Gelderland
VORDEN - Landgoed de Wiersse in Vorden en Gardeners’ World hebben de handen ineengeslagen voor de organisatie van de tweede editie van de Ambachtelijke Plantenmarkt. Ook dit jaar staat het evenement volledig in het teken van duurzaam plantgoed,... [Lees verder]
Deze planten en bomen kun je in september snoeien (en deze vooral niet)
[Economie] 1-09-2024 07:22 - RTL Nieuws
Nu de zomer langzaam op z’n eind loopt, betekent dit ook dat de tuin straks weer in rustmodus gaat. Maar gelukkig kunnen we de komende weken echt nog wel even genieten van de tuin én staan er zelfs nog wat snoeiklusjes op het programma. [Lees verder]
Ekoplaza kiest voor Gardeners
[Marketing] 16-07-2024 15:57 - Marketing Tribune
Ekoplaza en Gardeners gaan samenwerken ‘om Ekoplaza’s positie als marktleider in de biologische sector via pr te versterken.’ [Lees verder]
Museon-Omniversum: kijk eens anders
[Marketing] 5-07-2024 10:08 - Marketing Tribune
Museon-Omniversum laat mensen in haar nieuwe campagne anders kijken naar de wereld om hen heen. Gardeners ontwikkelde de nieuwe merkstrategie. [Lees verder]
Kijk nooit meer hetzelfde na een bezoek aan Museum-Omniversum
[Zakelijk] 3-07-2024 18:14 - Fonk
Museon-Omniversum lanceert een nieuwe campagne die mensen aanspoort om anders naar de wereld te kijken. De merkstrategie, ontwikkeld door Gardeners, leidde tot een kleurrijke en opvallende campagne die kinderen, jongeren en volwassenen activeert om open te... [Lees verder]
Gardeners groeit door
[Marketing] 26-06-2024 11:43 - Marketing Tribune
Op de foto boven vlnr. Daan Hülsmann is begonnen als senior accountmanager, met expertise vanuit DEPT en ervaring met diverse corporate en culturele accounts, zoals het Mauritshuis. Daarnaast heeft hij een grote passie voor de creatieve industrie en de... [Lees verder]
Dit zijn de lekkerste last-minute cadeaus voor Vaderdag
[Voeding] 14-06-2024 17:00 - Foodies Magazine
Op zoek naar een lekker last-minute cadeau voor Vaderdag? Wij hebben onze favoriete cadeautjes voor hem op een rij gezet. Hoef jij het alleen nog maar te bestellen! [Lees verder]
Why Not Soda introduceert ‘het nieuwe drinken’
[Zakelijk] 29-05-2024 13:30 - Fonk
Na een kennismaking eerder dit jaar besloot Why Not Soda met Gardeners aan de slag te gaan voor het ontwikkelen van de merkstrategie, nieuwe tagline en pr-traject voor de lancering van het merk op de Nederlandse markt. [Lees verder]
Why Not Soda introduceert het 'nieuwe' drinken
[Marketing] 29-05-2024 12:24 - Marketing Tribune
Why Not Soda ontwikkelde met Gardeners een merkstrategie, nieuwe tagline en pr-traject voor de lancering van het merk op de Nederlandse markt. [Lees verder]
Lever jouw rode potlood in voor een Ben & Jerry's ijsje
[Zakelijk] 28-05-2024 13:00 - Fonk
Voor veel jongeren zijn de Europese verkiezingen een ver-van-hun-bedshow. Bij de vorige verkiezingen stemde minder dan de helft van de jongeren, terwijl de EU veel besluiten neemt die invloed hebben op hen. Daarom roept Ben & Jerry’s in... [Lees verder]
6 juni stemmen: gratis ijs in ruil voor rode potlood
[Marketing] 28-05-2024 08:03 - Marketing Tribune
Ben & Jerry’s roept in samenwerking met de Nationale Jeugdraad jongeren op om op 6 juni te gaan stemmen. Door het inleveren van een rood potlood ontvangen ze bij verschillende stembureaus in Nederland een gratis Ben & Jerry’s ijsje. [Lees verder]
Fairtrade brengt eerlijk en heerlijk bij elkaar met nieuwe campagne
[Zakelijk] 30-04-2024 16:05 - Fonk
Heel eerlijk. Echt lekker. Deze gedachte staat centraal in de nieuwe campagne van Fairtrade Original, waarmee het merk de merkbekendheid wil vergroten en een positie in het hoofd (en hart) van de doelgroep wil claimen. Gardeners is verantwoordelijk voor de... [Lees verder]
Fairtrade Original zet focus op fusion
[Marketing] 30-04-2024 13:25 - Marketing Tribune
Fairtrade Original wil met een nieuwe campagne de merkbekendheid significant vergroten en een aantrekkelijke positie in het hoofd (en hart) van de doelgroep claimen. [Lees verder]
 1 - 4