in het nieuws

Er zijn 52 nieuwsartikelen gevonden.

Arjan Pomper algemeen directeur Nationaal Media Onderzoek
[Zakelijk] 22-11-2024 14:00 - Emerce
Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op die als kwartiermaker een cruciale rol heeft gespeeld in de oprichting en de succesvolle lancering van NMO. [Lees verder]
Arjan Pomper algemeen directeur Nationaal Media Onderzoek
[TV & Radio] 20-11-2024 07:00 - Broadcast Magazine
Met de komst van Arjan Pomper begint NMO aan een nieuwe fase, waarin het onderzoek zich verder zal ontwikkelen naar een crossmediale aanpak, waarbij de onderzoeken naar het bereik van verschillende media zoals televisie, radio, online en print... [Lees verder]
Arjan Pomper is de nieuwe directeur van NMO
[TV & Radio] 19-11-2024 16:24 - Spreekbuis
Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op die als kwartiermaker een cruciale rol heeft gespeeld in de oprichting en de succesvolle lancering van NMO. [Lees verder]
Arjan Pomper nieuwe algemeen directeur NMO
[Zakelijk] 19-11-2024 16:11 - Fonk
Het Nationaal Media Onderzoek heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op die een cruciale rol heeft gespeeld in de oprichting en de succesvolle lancering van NMO. Onder leiding van Ton Schoonderbeek is het... [Lees verder]
Joe Public ontwikkelt Onverstandige Zorgcampagne voor OHRA
[Marketing] 15-11-2024 08:15 - Google News
Joe Public Amsterdam heeft voor OHRA een zorgcampagne ontwikkeld, die dit keer focust op de Fysio Meeneemservice. Met deze service kunnen verzekerden tot negen ongebruikte fysiobehandelingen meenemen naar het nieuwe jaar, mits zij een aanvullende... [Lees verder]
Dentsu wint mediapitch Storck
[Zakelijk] 12-11-2024 14:56 - Fonk
Na een competitieve evaluatie, heeft Storck besloten om de partnership met Dentsu te verlengen. Storck, een toonaangevende internationale producent van zoetwaren en familiebedrijf opgericht in 1903, staat wereldwijd bekend om merken zoals merci, Knoppers,... [Lees verder]
Ingrid van Kempen (Ohra): 'We gaan van tv naar audio'
[Marketing] 5-11-2024 07:00 - Google News
Ingrid van Kempen is sinds begin 2024 Manager Merk & Communicatie bij verzekeraar Ohra. Voor aflevering 113 van ‘Mijn Marketing’ reageert zij op een aantal steekwoorden: ‘Bij Ohra doen we ons uiterste best om het zo eenvoudig mogelijk te maken. [Lees verder]
[Bob's World View] Waarom merken de gamingindustrie niet langer kunnen negeren
[Marketing] 29-10-2024 14:34 - Google News
Gaming blijft in een razendsnel tempo groeien en heeft een aanzienlijke culturele impact, waardoor het een cruciaal domein is geworden voor merken om hun doelgroep te bereiken. [Lees verder]
Claire Daemen over Adnight 2024: 'wij zijn een spiegel van de industrie'
[Marketing] 9-10-2024 11:30 - Marketing Tribune
Aan de j.l. Adnight in Amsterdam namen 60 bureaus deel, de meesten ook met een interessante talk. MarketingTribune fietste verschillende routes langs en spreekt Claire Daemen, een van de oprichters van Adnight. 'Dit jaar waren er zo’n 5000 mensen aanwezig. [Lees verder]
Reclame Code Commissie oordeelt dat MSC Cruises consumenten misleidt
[Zakelijk] 2-10-2024 10:24 - Google News
De Reclame Code Commissie heeft geoordeeld dat de reclames van MSC Cruises over duurzaam cruisen misleidend zijn, na een klacht van Fossielvrij NL, Reclamejagers en Advocates for the Future. Volgens de RCC misleidt MSC Cruises consumenten door te... [Lees verder]
Dentsu wint wereldwijde mediapitch eBay
[Marketing] 5-09-2024 16:59 - Marketing Tribune
eBay, een van 's werelds grootste e-commerce platforms, heeft na een intensieve pitchprocedure het wereldwijde mediacontract getekend bij Dentsu. [Lees verder]
Teads brengt Connected TV naar Nederland en Europa
[Zakelijk] 27-08-2024 11:30 - Fonk
Teads maakt bekend dat hun Connected TV (CTV)-aanbod nu ook in Nederland en Europa beschikbaar is. Via de Teads Ad Manager (TAM) kunnen adverteerders nu hun advertenties tonen op tv, mobiel, tablet en desktop, met een bereik van 2 miljard unieke gebruikers... [Lees verder]
Zonbeschermingsmerk Tenue Soleil heeft nieuwe positionering
[Marketing] 22-08-2024 12:28 - Marketing Tribune
Het Nederlandse zonbeschermingsmerk Tenue Soleil, opgericht door dermatoloog Dr. Daniel Kadouch, heeft een nieuwe positionering: “enjoyably obvious”. [Lees verder]
Neneh Kooij over het succes van bol
[Marketing] 6-08-2024 07:25 - Marketing Tribune
Hoe consistentie bol als woonwinkel op de kaart zet: "pluk de vruchten van een langetermijnstrategie" [Lees verder]
Onderzoek: Gamingsector is enorm, maar merken adverteren er niet
[Marketing] 5-08-2024 08:30 - Marketingfacts
Volgens het nieuwste Global Ad Trends-rapport ‘Gaming: Advertising’s untapped opportunity’ van Warc Media heeft gaming een enorm wereldwijd publiek, maar toch blijven de uitgaven voor in-game advertenties laag. [Lees verder]
Onderzoek: Gamingsector is enorm, maar merken adverteren er niet
[Marketing] 2-08-2024 09:00 - Marketing Tribune
Volgens het nieuwste Global Ad Trends-rapport ‘Gaming: Advertising’s untapped opportunity’ van Warc Media heeft gaming een enorm wereldwijd publiek, maar toch blijven de uitgaven voor in-game advertenties laag. [Lees verder]
In het wiel van... Erik Aaftink
[Marketing] 15-07-2024 10:15 - Marketing Tribune
Marketing en fietsen. Het lijkt een gouden combinatie. Deze zomer kruipt MarketingTribune virtueel in het wiel van gepassioneerde wielrennende of mountainbikende marketeers en vraagt ze het tricot van het lijf. In de 18e aflevering van deze rubriek Erik... [Lees verder]
Havas steekt 400 miljoen in AI
[Zakelijk] 19-06-2024 06:00 - Emerce
Reclamereus Havas investeert komende vier jaar in totaal vierhonderd miljoen euro in kunstmatige intelligentie en datakennis. [Lees verder]
Amma Awards 2024: dentsu Mediabureau van het Jaar
[Marketing] 17-05-2024 08:23 - Marketing Tribune
De grote winnaar van de Amma Awards 2024 is dentsu, dat vier Amma Awards mee naar huis mocht nemen, waaronder die van Bureau van het Jaar. [Lees verder]
‘MSC Cruises doet aan greenwashing met LNG-campagne’
[Zakelijk] 29-04-2024 07:00 - Google News
MSC Cruises schildert het gebruik van LNG-brandstof door cruiseschepen in haar reclame-uitingen af als duurzame oplossing. Het tegenovergestelde is echter waar: de klimaatimpact van vloeibaar gas is dikwijls groter dan reguliere scheepsbrandstoffen. [Lees verder]
 1 - 3