in het nieuws

Er zijn 11 nieuwsartikelen gevonden.

AI prioriteit nummer één voor Nederlandse CMO's in 2025
[Zakelijk] 27-11-2024 14:02 - Fonk
Nederlandse Chief Marketing Officers (CMO's) zijn positiever over 2025 dan hun internationale collega's. Dat blijkt uit de nieuwste CMO Barometer van Serviceplan Group, met de input 835 wereldwijde CMO's. Bijna de helft (48%) van de Nederlandse... [Lees verder]
Serviceplan Group’s internationale CMO Barometer onthult trends voor 2025
[Marketing] 27-11-2024 13:28 - Google News
Nederlandse Chief Marketing Officers (CMO's) bereiden zich beter voor op ingrijpende veranderingen, aangestuurd door kunstmatige intelligentie (AI), zo blijkt uit de nieuwste CMO Barometer van de Serviceplan Group. Het trendonderzoek is gebaseerd op een... [Lees verder]
Marketing: AI prioriteit nummer één voor Nederlandse CMO's in 2025
[Marketing] 27-11-2024 12:37 - Google News
Nederlandse Chief Marketing Officers (CMO's) zijn positiever over 2025 dan hun internationale collega's. Dat blijkt uit de nieuwste CMO Barometer van Serviceplan Group, met de input 835 wereldwijde CMO's. Bijna de helft (48%) van de Nederlandse... [Lees verder]
Marketing: AI belangrijkste prioriteit voor Nederlandse CMO's in 2025
[Marketing] 27-11-2024 12:27 - Google News
Nederlandse Chief Marketing Officers (CMO's) zijn positiever over 2025 dan hun internationale collega's. Dat blijkt uit de nieuwste CMO Barometer van Serviceplan Group, met de input 835 wereldwijde CMO's. Bijna de helft (48%) van de Nederlandse... [Lees verder]
Nederlandse CMO kijkt meest rooskleurig naar de toekomst
[Marketing] 27-11-2024 11:53 - Google News
Nederlandse Chief Marketing Officers (CMO’s) bereiden zich beter voor op ingrijpende veranderingen, aangestuurd door kunstmatige intelligentie (AI), zo blijkt uit de nieuwste CMO Barometer van de Serviceplan Group. Het trendonderzoek is gebaseerd op... [Lees verder]
Cannes Lions benoemt Unilever tot Creative Marketer 2024
[Marketing] 13-05-2024 17:44 - Marketing Tribune
Het Cannes Lions International Festival of Creativity heeft Unilever uitgeroepen tot Creative Marketer of the Year 2024. [Lees verder]
Waarom klantbeleving middelmatig belangrijk is voor CEO’s
[Marketing] 16-04-2024 17:00 - Marketingfacts
Terwijl Chief Marketing Officers (CMO's) de klantbeleving (CX) vaak zien als hun belangrijkste prioriteit, lijkt dit onderwerp niet dezelfde urgentie te hebben voor CEO's. Wat zegt dit over hun focus voor het komende jaar? [Lees verder]
Marketingbudgetten in Nederland en België dit jaar hoger ondanks economische onzekerheid
[Zakelijk] 23-01-2024 08:32 - Emerce
Meer dan de helft van de Europese marketingmanagers bij grote bedrijven is onzeker over de toekomst door het huidige economisch klimaat, zo blijkt uit grootschalig Europees onderzoek van Sapio Research in opdracht van Linehub, een Europees collectief van... [Lees verder]
‘Succesvolle merken integreren MVO vaker in hun marketingstrategie’
[Marketing] 16-05-2023 10:46 - Marketingfacts
In het algemeen is het hanteren van een MVO-strategie niet alleen gunstig voor het bedrijf en voor het milieu; een deel van het succes is echter ook het weergeven van goed handelen naar het publiek door het te integreren in de marketingcommunicatie. [Lees verder]
Onderzoek DVJ Insights: 'Succesvolle merken integreren MVO vaker in marketingstrategie'
[Marketing] 15-05-2023 09:00 - Marketing Tribune
DVJ Insights heeft de Brand Growth Study gepresenteerd. In deze editie van het jaarlijkse onderzoek lag de focus op MVO, waarbij 3.000 consumenten en 2.900 marketeers uit heel Europa zijn ondervraagd. Een van de uitkomsten: ‘MVO wordt steeds belangrijker... [Lees verder]
De vier onderliggende principes van account-based marketing
[Marketing] 18-12-2018 16:17 - Marketingfacts
Account-based marketing werd begin 2017 getipt als een marketinghype. Inmiddels zijn we bijna twee jaar verder en kunnen we stellen dat het geen hype is. Account-based marketing is here to stay. Om B2B-marketing effectief te laten zijn is het belangrijk om... [Lees verder]