in het nieuws

Er zijn 52 nieuwsartikelen gevonden.

Duurzaamheid en efficiëntie krijgen belangrijkere rol bij nieuwe haventarieven van de Rotterdamse haven
[Binnenland] 15-11-2024 13:00 - Maassluis.nu
Rijnmond, Provincie Zuid-Holland
RIJNMOND | Rotterdam heeft, in constructief overleg met Deltalinqs en de Vereniging van Rotterdamse Cargadoors (VRC), de tarieven van de Rotterdamse haven voor de komende drie jaar vastgesteld. Met ingang van 1 januari 2025 verandert de wijze waarop het... [Lees verder]
Duurzaamheid en efficiëntie krijgen belangrijkere rol bij nieuwe haventarieven van de Rotterdamse haven
[Binnenland] 12-11-2024 15:00 - Grootnissewaard.nl
Nissewaard, Provincie Zuid-Holland
Havenbedrijf Rotterdam heeft, in constructief overleg met Deltalinqs en de Vereniging van Rotterdamse Cargadoors (VRC), de tarieven van de Rotterdamse haven voor de komende drie jaar vastgesteld. Met ingang van 1 januari 2025 verandert de wijze waarop het... [Lees verder]
Duurzaamheid en efficiëntie krijgen belangrijkere rol bij nieuwe haventarieven
[Binnenland] 12-11-2024 08:00 - Briels Nieuwsland
Brielle, Provincie Zuid-Holland
Havenbedrijf Rotterdam heeft, in constructief overleg met Deltalinqs en de Vereniging van Rotterdamse Cargadoors (VRC), de tarieven van de Rotterdamse haven voor de komende drie jaar vastgesteld. Met ingang van 1 januari 2025 verandert de wijze waarop het... [Lees verder]
Duurzaamheid en efficiëntie krijgen belangrijkere rol bij nieuwe haventarieven van de Rotterdamse haven
[Transport & logistiek] 11-11-2024 13:47 - Google News
Rotterdam, Provincie Zuid-Holland
ROTTERDAM – Havenbedrijf Rotterdam heeft, in constructief overleg met Deltalinqs en de Vereniging van Rotterdamse Cargadoors (VRC), de tarieven van de Rotterdamse haven voor de komende drie jaar vastgesteld. Met ingang van 1 januari 2025 verandert de... [Lees verder]
Somention en Fightclub grote winnaars Content Marketing Awards 2024 - N=5 en The Invaders runners-up
[Marketing] 7-11-2024 07:44 - Google News
Op 6 november zijn tijdens een geweldige avond in de Stadsschouwburg in Haarlem de winnaars van de Awards en Medals van de Content Marketing Awards 2024 bekendgemaakt. [Lees verder]
Jeena van der Heul, Clemmentijn Treinen, Boris Nihom en Tristan Albers bestuursleden VIA
[Marketing] 22-10-2024 13:06 - Google News
Brancheplatform VIA maakt vier bestuursleden bekend die tijdens de ALV op 20 november 2024 aan de leden gepresenteerd worden. De vernieuwing is het gevolg van het aankomende vertrek van de bestuursleden Diana van Roest, Gijs de Bruijn, Joris Lak en Renee... [Lees verder]
[Content Marketing Awards 2024] QV Creative: Karvan Cevitam kleurt je dag met een glimlach
[Marketing] 10-10-2024 06:04 - Google News
Displays of advertenties, voorheen zouden we genoegen nemen met een product, logo, pay-off en call to action. Maar als je missie is: de lekkerste limonade geeft een glimlach, dan kan dat niet meer. [Lees verder]
[Content Marketing Awards 2024] Brandstudio DPG Media: Beautygeheim of gezichtsbedrog?
[Marketing] 8-10-2024 06:01 - Google News
WELEDA wilde zich onderscheiden als authentiek groen merk en koos een strategie van storytelling in samenwerking met Flair en influencer Gwen van Poorten. In een reeks humoristische en informatieve video's onderzocht Gwen de effectiviteit van doe-het-zelf... [Lees verder]
[Content Marketing Awards 2024] QV Creative: Karvan Cevitam Juice Channel
[Marketing] 7-10-2024 06:03 - Google News
Ha, dat lijkt de humor van mijn ouders wel! Vaak onhandig, soms flauw en wat pijnlijk, maar stiekem best grappig, fruitig en sappig. Met de introductie van het Karvan Cevitam Juice Channel hebben we alle aspecten van ons merk aanstekelijk weten te vangen:... [Lees verder]
[Content Marketing Awards 2024] Crocodile Agency: Bram Krikke op het Doek
[Marketing] 6-10-2024 06:00 - Google News
Wat krijg je als je Bram Krikke en Philips OneBlade, hoofdsponsor van het Rijksmuseum, bij elkaar in één ruimte zet? Een gegarandeerde glimlach op je (vers geschoren) gezicht. Philips ging dit jaar viral met deze ontraditionele, humoristische... [Lees verder]
[Content Marketing Awards 2024] Alfred International e.v.a: Praxis - Een Kerstboom vóór Sinterklaas
[Marketing] 6-10-2024 06:00 - Google News
Dankzij de parenthack ‘Een kerstboom vóór Sinterklaas’ doet Praxis wat andere kerstboomverkopers al jaren willen: ze brengen hun kerstbomen ruim voor Sinterklaas op een natuurlijke manier onder de aandacht, via social content van... [Lees verder]
[Content Marketing Awards] iO: Vol Energie... met videoseries
[Marketing] 6-10-2024 06:00 - Google News
Voor veel mensen voelt de energietransitie als een ver-van-mijn-bedshow. Maar zodra bij jou de straat opengaat of als je zonnepanelen uitvallen, worden de gevolgen voelbaar. iO ontwikkelde met netbeheerder Enexis een hyperlokale, gepersonaliseerde campagne... [Lees verder]
[Content Marketing Awards] iO: Vol Energie... met AI
[Marketing] 5-10-2024 06:04 - Google News
De AI-integratie in de Enexis-campagne heeft een revolutie teweeggebracht in de manier waarop de energietransitie wordt gecommuniceerd. Door de AI-gegenereerde 'veelgestelde vragen' video's met Peter kunnen we snel en persoonlijk inspelen op actuele... [Lees verder]
Aluminium staat periodetitel in de weg voor Helmond Sport; FC Den Bosch de grote winnaar
[Binnenland] 4-10-2024 19:15 - Eindhoven's Dagblad
Helmond, Provincie Noord-Brabant
Helmond Sport was vrijdagavond ongelofelijk dicht bij de eerste periodetitel, maar een gelijkspel tegen Jong Ajax (1-1) bleek nét niet voldoende. De titel ging naar FC Den Bosch, dat eveneens gelijkspeelde tegen De Graafschap maar daarmee wél optimaal... [Lees verder]
[Content Marketing Awards] iO: Operatie Geslaagd
[Marketing] 4-10-2024 06:04 - Google News
Het UMC Utrecht, één van de grootste ziekenhuizen in Nederland kampt met een tekort aan operatieassistenten. Een tekort dat leidt tot grote problemen in het ziekenhuis. Hoe kunnen we deze belangrijke functie onder de aandacht brengen en de... [Lees verder]
[Content Marketing Awards] iO: Werken in de Watersport
[Watersport] 3-10-2024 06:01 - Google News
De watersportsector kampt met een personeelstekort. Daarom ontwikkelde iO samen met HISWA een campagne om deze sector onder de aandacht te brengen als aantrekkelijke werkplek. We benadrukken de unieke voordelen van werken in de watersport, zoals vrijheid... [Lees verder]
[Content Marketing Awards] iO: Oorlogswond: het artsenverzet in Nederland
[Marketing] 2-10-2024 11:45 - Google News
Museum Kamp Amersfoort lanceerde de podcast ‘Oorlogswond’ om aandacht te vestigen op het verzet van artsen tijdens de Tweede Wereldoorlog. Bijna 300 daarvan hebben in Kamp Amersfoort gevangen gezeten. Oorlogswond is hét audioverhaal van... [Lees verder]
[Content Marketing Awards] DPG Media: Jubileumnummer Libelle 90 jaar
[Marketing] 30-09-2024 06:01 - Google News
Waar is het feestje? Hier is het feestje! Libelle bestaat 90 jaar en met het moodboard en typografie is gekozen voor een feestelijke en onderscheidende stijl met vrolijke kleuren en (handgeknipte) bloemen. Deze content designstijl heeft bijgedragen aan het... [Lees verder]
Content Marketing Awards 2023 | ZILVER CAMPAGNES - Go Spooky: HEMA’s Sappige Tijden
[Marketing] 24-09-2024 09:04 - Google News
Duik in het dynamische leven van HEMA-medewerkers, vermengd met sappig drama, onverwachte paniek en natuurlijk onze iconische rookworsten en tompoucen. 'Sappige Tijden' vangt perfect de essentie van de TikTok-generatie, balancerend tussen herkenbare... [Lees verder]
Sponsoren, deelnemers en vrijwilligers gezocht voor de Lampionnenoptocht
[Binnenland] 1-09-2024 10:42 - Voorne-putten.nl
Provincie Zuid-Holland
De optocht van vorig jaar was een succes, maar er is ruimte voor verbetering. Iedereen wordt uitgenodigd om deel te nemen aan de sfeervolle optocht, waar zowel kinderen, toeschouwers als muzikanten van genieten. Enthousiaste deelnemers zijn nodig om ook... [Lees verder]
 1 - 3