in het nieuws

Er zijn 6 nieuwsartikelen gevonden.

TotalEnergies Charging Solutions richt pijlen op B2B-segment
[Transport & logistiek] 26-11-2024 10:03 - TaxiPro
Nick Vissers: “We willen een laadmix aanbieden van publiek laden, snelladen alsmede thuis en bij bedrijven laden.” [Lees verder]
SPOTONVISION en Demandbase bundelen krachten om B2B-bedrijven te versterken met account-based marketing
[Marketing] 18-11-2024 08:33 - Google News
Londen-Amsterdam, [18 Nov 2024] – SPOTONVISION, een toonaangevend B2B-marketingbureau uit Amsterdam, kondigt met veel enthousiasme een strategisch partnerschap aan met Demandbase, dé leider op het gebied van account-based go-to-market (GTM) voor... [Lees verder]
SPOTONVISION en Demandbase bundelen krachten om B2B-bedrijven te versterken met account-based marketing
[Marketing] 14-11-2024 13:03 - Google News
Londen-Amsterdam, [14 Nov 2024] – SPOTONVISION, een toonaangevend B2B-marketingbureau uit Amsterdam, kondigt met veel enthousiasme een strategisch partnerschap aan met Demandbase, dé leider op het gebied van account-based go-to-market (GTM) voor... [Lees verder]
Verkoopseizoen SS25: A fish named Fred richt zich op sterke partnerschappen
[Mode & beauty] 16-08-2024 14:05 - Fashion United
Het SS25-seizoen heeft enkele veranderingen met zich meegebracht binnen het retailnetwerk van A Fish Named Fred. Terwijl sommige langdurige klanten blijven groeien, verwelkomt het merk tegelijkertijd een nieuwe generatie van retailers. [Lees verder]
Podcast van de week: My New Life van Lovevery - Adformatie
[Binnenland] 13-06-2022 08:07 - Adformatie
t Waar, Provincie Groningen
De thought leader-aanpak komt in de podcastwereld vaak voor: je toont je expertise, al dan niet vanuit je eigen organisatie, en daarmee onderstreep je je autoriteit binnen een bepaald vakgebied. Vooral IT-gerelateerde ondernemingen weten wel raad met deze... [Lees verder]
Consumerization van Online B2B Sales
[Zakelijk] 28-03-2017 06:46 - Briskmagazine.nl
Het is 2017, dus dat betekent dat we nog maar drie jaar te gaan hebben tot 2020: het jaar waarover Forrester Research voorspelde dat B2B-sales via e-commerce de grens van een biljoen euro zou passeren. [Lees verder]