in het nieuws

Er zijn 16 nieuwsartikelen gevonden.

The Social Hub haalt Trix van der Vleuten binnen als nieuwe CMO
[Marketing] 15-11-2024 11:01 - Google News
Trix van der Vleuten met het kinderboek May for President van haar hand. Dit verscheen in september van dit jaar [Lees verder]
Springbok gaat samenwerking aan met AI-specialist Anam
[Marketing] 14-11-2024 10:27 - Google News
Springbok kondigt een samenwerking aan met AI-specialist Anam. Dit partnerschap brengt AI-persona's naar de markt die merken helpen om persoonlijk te communiceren met hun doelgroep – op elk moment en in elke taal. [Lees verder]
CMO in het diepe: Bram van IJsel Smits van De Koffiejongens
[Marketing] 14-11-2024 07:00 - Google News
De Koffiejongens, de luis in de pels van de koffiegrootmachten. Het duurzame koffieabonnement dat koffiedrinken niet alleen makkelijk moet maken, maar dat ook respect toont voor milieu en de koffiebonenboer. Op de koffie bij head of marketing Bram van... [Lees verder]
True Ideas en Verstegen lanceren merkcampagne
[Marketing] 5-11-2024 16:25 - Google News
Kruiden- en specerijenmerk Verstegen heeft samen met campagnebureau True Ideas een merkcampagne ontwikkeld. Deze samenwerking vormt een belangrijke stap in de inspanningen van Verstegen (B Corp-gecertificeerd) om het merk verder te ontwikkelen en hun... [Lees verder]
Springbok behaalt B Corp certificering
[Zakelijk] 24-10-2024 11:41 - Fonk
Springbok is officieel B Corp-gecertificeerd. Deze erkenning bevestigt de inzet van Springbok voor duurzaamheid, integere bedrijfsvoering en positieve groei. [Lees verder]
De finalisten voor de Duurzame KampeerAwards 2024 zijn bekend!
[Zakelijk] 23-09-2024 07:00 - Google News
De 9 finalisten voor de Duurzame KampeerAwards 2024 zijn bekend. Er zijn awards in drie verschillende categorieën waar de meest duurzame wordt gekozen: kampeermiddel, kampeerplek en innovatieconcept. Per categorie zijn door de vakjury 3 finalisten bepaald. [Lees verder]
"Als lokaal impactbedrijf gaan we niet voor winstmaximalisatie"
[Landbouw & Veeteelt] 13-12-2023 12:16 - AGF
"We moeten blijven investeren in natuurlijk en sociaal kapitaal: de gezondheid van de bodem in Nederland, een goede compensatie voor telers en de gezondheid van mensen. Als lokaal impactbedrijf gaan we dus niet voor winstmaximalisatie, maar voor... [Lees verder]
Renee van Rens van Bolsius: 'Ik hou van commercials die stoelen op de kracht van associatie en herkenbare elementen'
[Marketing] 15-11-2023 08:00 - Marketing Tribune
Renee van Rens is Brand Manager bij Bolsius. Op het moment van schrijven heeft zij bevallingsverlof, maar ‘na weken van slaapschema's, speeluurtjes en poepluiers’ gaat het enorm kriebelen om weer lekker aan de slag te gaan. [Lees verder]
Nelleke van Grinsven van Dept: 'We streven ernaar het beste bureau in en voor de wereld te zijn'
[Marketing] 24-10-2023 09:00 - Marketing Tribune
Dat duurzaam, transparant en inclusief opereren een gezonde businesscase is, staat ondertussen vast. Experts te over die voorzien dat deze trend het aangezicht van dit decennium zal bepalen. Maar hoe doe je het goed? Als onderdeel van de serie Marketeer... [Lees verder]
[branded content] Langdurig engagement genereren met OOH-ads
[Marketing] 8-09-2023 14:46 - Marketing Tribune
In de wereld van out-of-home-advertising kan het lastig zijn écht contact te maken met je doelgroep. Vaak gaat het immers om passanten, die gemiddeld 2 seconden naar eenzelfde media-object kijken. In de campagne van Tenue de Soleil (een duurzaam, B... [Lees verder]
VK: Asda gaat Extra Special Schotse aardbeien verkopen
[Landbouw & Veeteelt] 20-07-2023 12:03 - AGF
Roemenië: Freshful by eMAG: verkoop van 700 ton g+f dit jaar, drie keer meer dan in 2022 [Lees verder]
Fabienne Chapot over Duitse expansie, duurzaamheidscertificering en FW23
[Mode & beauty] 4-05-2023 07:05 - Fashion United
We werken vooral met influencers. We hebben ze hier uitgenodigd voor een tweedaagse reis en we hadden zo'n geweldige tijd met ze. Ik had het gevoel dat we vrienden konden zijn en we spraken over het leven en het moederschap en alle uitdagingen waar vrouwen... [Lees verder]
The Good Roll scoort uitstekend op vijf ‘impactgebieden’
[Binnenland] 31-10-2022 17:41 - Bussums Nieuws
Bussum, Provincie Noord-Holland
Het Weesper bedrijf The Good Roll, met als missie ‘Veilige en schone toiletten voor iedereen’, is sinds kort B Corp-gecertificeerd. The Good Roll is hiervoor geïnspecteerd op vijf zogenoemde impactgebieden en scoort uitstekend. [Lees verder]
The Good Roll scoort uitstekend op vijf ‘impactgebieden’
[Binnenland] 31-10-2022 11:15 - Weespernieuws
Weesp, Provincie Noord-Holland
Het Weesper bedrijf The Good Roll, met als missie ‘Veilige en schone toiletten voor iedereen’, is sinds kort B Corp-gecertificeerd. The Good Roll is hiervoor geïnspecteerd op vijf zogenoemde impactgebieden en scoort uitstekend. [Lees verder]
Toiletpapiermerk The Good Roll B Corp-gecertificeerd
[Marketing] 25-10-2022 10:21 - Marketing Tribune
The Good Roll maakt sinds de oprichting in 2017 duurzaam toiletpapier waarvan 50% van de netto-opbrengst wordt gedoneerd aan de bouw van toiletten in Ghana. Het Nederlandse bedrijf is inmiddels B Corp-gecertificeerd. [Lees verder]
De Smaakspecialist ziet potentie in zeewier - Levensmiddelenkrant
[Voeding] 27-09-2022 16:07 - Levensmiddelenkrant
[SPECIAL: DE TOEKOMST] ULVENHOUT - De Smaakspecialist heeft al jaren producten met zeewier in het assortiment, dat hoge voedingswaarde heeft en op een duurzame wijze wordt geproduceerd. Sinds juni heeft het bedrijf Seamore overgenomen en wordt het aanbod... [Lees verder]