in het nieuws

Er zijn 49 nieuwsartikelen gevonden.

[Marketing Report Radio] Adjiedj Bakas: De grijze consument gaat geld uitgeven!
[Marketing] 22-11-2024 08:15 - Google News
Adjiedj Bakas is trendwatcher, auteur en spreker. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem over de vergrijzing, de doelgroep 59+ in reclame en de luiheid van reclamemakers. [Lees verder]
[Marketing Report Radio] Cees Faes (Fightclub): Marketing is oorlog, en wij zijn in it to win it
[Marketing] 21-11-2024 10:10 - Google News
Cees Faes is Founder & Managing Partner bij Fightclub . Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de succesvolle M100-campagne, de kracht van creatieve marketingstrategieën en het belang van een sterk eigen... [Lees verder]
In gesprek met Audify, D&B Eventmarketing, Trendwatcher des Vaderlands, Somention & Fightclub
[Marketing] 20-11-2024 14:18 - Google News
Iedere maand gaan Peter Wybenga en Bas Vlugt in gesprek met verschillende gasten uit de marketing- en mediawereld. Te gast in de uitzending van oktober waren Liedewij Hentenaar van Audify, Pieter Bas Boertje van D&B Eventmarketing, Adjiedj Bakas van... [Lees verder]
[Marketing Report Radio] Charlotte Koeleman (Somention): Wij maken content op basis van community-inzichten
[Marketing] 20-11-2024 14:09 - Google News
Charlotte Koeleman is Managing Partner bij Somention en Influentials . Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over de unieke combinatie van community management en in-house creatie, en hoe dit leidt tot krachtige,... [Lees verder]
'Aldi grootste radioadverteerder onder retailers'
[Retail] 24-10-2024 13:49 - Retail news
Supermarktketen Aldi is de grootste radioadverteerder onder retailers in het derde kwartaal van 2024. Dat blijkt uit onderzoek van marketingorganisatie Audify. [Lees verder]
Dit Was De Radio: Eddy Keur jubileert en verse politieke satire
[TV & Radio] 8-10-2024 07:43 - Broadcast Magazine
Daarnaast is er voor ‘vrienden van de show’ ook weer elke week een exclusieve bonusshow te beluisteren. [Lees verder]
Cornélie Klercq-Bakker Marketing & Research Expert Screenforce
[Marketing] 6-10-2024 18:24 - Google News
Cornélie Klercq-Bakker is begonnen als Marketing & Research Expert bij Screenforce. Cornélie vervangt Tom van Hulst, die zich met zijn bedrijf Plus Communicatie op andere projecten gaat richten. Cornélie heeft jarenlange ervaring... [Lees verder]
Nederlandstalige Top 1000 bij Sterren NL Radio
[TV & Radio] 6-10-2024 07:00 - Broadcast Magazine
De presentatie is in handen van Marcel de Vries, Emilie Sleven, Corné Klijn en Jan Paparazzi. Op vrijdag 11 oktober verzorgt Jan Smit tussen 19.00 en 21.00 uur de afterparty op NPO Sterren NL Radio. [Lees verder]
Audioreclame groeit opnieuw tot recordhoogte
[Retail] 11-07-2024 14:04 - Retail news
Discounters Aldi en Lidl gaven van alle Nederlandse retailers het meest uit aan commercials op de radio. [Lees verder]
Reclamebranche gaat standaard ontwikkelen voor eigen CO2e-emissies
[Zakelijk] 23-05-2024 07:45 - Emerce
De Nederlandse reclame-industrie lanceert een meetstandaard waarmee de CO2e-uitstoot van haar activiteiten op uniforme wijze in kaart kan worden gebracht. Het is een gezamenlijk initiatief van bureaus, adverteerders en media-exploitanten, dat geïnitieerd... [Lees verder]
Reclamebranche gaat standaard ontwikkelen voor eigen CO2e-emmisies
[Zakelijk] 22-05-2024 13:27 - Fonk
De Nederlandse reclame-industrie zet een belangrijke stap op weg naar verduurzaming door een meetstandaard te ontwikkelen waarmee de CO2e-uitstoot van haar activiteiten op gelijke wijze in kaart kan worden gebracht. Het is een gezamenlijk initiatief van... [Lees verder]
Online Radio haalt FM-radio bijna in
[TV & Radio] 14-05-2024 15:50 - Spreekbuis
Uit het nieuwe maandreport van Audify blijkt dat radio via IP (31,1%) bijna hetzelfde aandeel in luistertijd heeft als FM (32,1%). Radio via de kabel is goed voor 15,7% aandeel een DAB+ moet het doen met 17,5%. [Lees verder]
Audioreclamebestedingen stijgen 10,2%
[Marketing] 7-05-2024 09:10 - Marketing Tribune
Volgens Audify investeren adverteerders als nooit tevoren in audioreclame. In het eerste kwartaal van dit jaar stijgen de bestedingen met 10,2% naar 48,8 miljoen euro. Dit is opnieuw een record en 4,5 miljoen euro meer dan in dezelfde periode van 2023. [Lees verder]
Adverteerders besteden recordbedrag aan audioreclames
[Binnenland] 7-05-2024 09:05 - Nieuws.nl
Sittard-Geleen, Provincie Limburg
Adverteerders hebben afgelopen kwartaal een recordbedrag aan radioreclame en andere audiospotjes uitgegeven, meldt brancheorganisatie Audify. [Lees verder]
Adverteerders besteden recordbedrag aan audioreclames
[Algemeen] 6-05-2024 12:53 - Nieuws.nl
Adverteerders hebben afgelopen kwartaal een recordbedrag aan radioreclame en andere audiospotjes uitgegeven, meldt brancheorganisatie Audify. De totale bestedingen zijn gestegen naar 48,8 miljoen euro, ruim 10 procent meer dan in het eerste kwartaal van 2023. [Lees verder]
Audioreclamebestedingen stijgen 10,2%
[TV & Radio] 6-05-2024 11:35 - Spreekbuis
Adverteerders   investeren als nooit tevoren in audioreclame. In het eerste kwartaal van dit jaar stijgen de bestedingen met 10,2% naar 48,8 miljoen euro. Dit is opnieuw een record en 4,5 miljoen euro meer dan in dezelfde periode van 2023. [Lees verder]
Audify: Audioreclamebestedingen stijgen 10,2%
[TV & Radio] 6-05-2024 11:07 - Mediamagazine
In het eerste kwartaal van dit jaar stijgen de bestedingen in audioreclame met 10,2% naar 48,8 miljoen euro. [Lees verder]
Audioreclamebestedingen stijgen met ruim 10 procent
[Zakelijk] 6-05-2024 10:55 - Emerce
Adverteerders investeren als nooit tevoren in audioreclame. In het eerste kwartaal van dit jaar stegen de bestedingen met 10,2 procent naar 48,8 miljoen euro. Dit is opnieuw een record en 4,5 miljoen euro meer dan in dezelfde periode van 2023. [Lees verder]
De marketingtransfers van week 18, 2024
[Marketing] 3-05-2024 12:29 - Marketing Tribune
Ondanks dat deze week is ingeklemd tussen Koningsdag en 5 mei en ook nog eens de eerste week van de Meivakantie is, zitten de marketeers, PR-personen en andere creatieven niet stil, helemaal niet als ze ergens hun al dan niet tijdelijke droombaan denken te... [Lees verder]
Cornélie Klercq-Bakker start als Marketing & Research Expert bij Screenforce
[Zakelijk] 2-05-2024 17:06 - Fonk
Cornélie Klercq-Bakker is begonnen als Marketing & Research Expert bij Screenforce, de Nederlandse TV-marketingorganisatie. Zij vervangt Tom van Hulst, die zich met zijn bedrijf Plus Communicatie op andere projecten gaat richten. [Lees verder]
 1 - 3