Antoine Houtsma in het nieuws

Er zijn 11 nieuwsartikelen gevonden.

Hoe het consumentenbrein op AI-content reageert
[Zakelijk] 1-05-2024 08:00 - Frank watching
Van teksten tot campagnefoto’s en van voice-overs tot audiotracks. Generatieve AI wordt veelvuldig ingezet in de creatiefase van marketing. Zo verving ALDI recentelijk nog hun vaste stemacteur door een AI-gegeneerde stem. [Lees verder]
Tips voor een voice-over in je uitleganimatie (met of zonder AI)
[Zakelijk] 23-04-2024 14:00 - Frank watching
Een uitleganimatie is een animatie die iets uitlegt. Ok, dat is een open deur. Het is een (meestal) korte animatie die de klant, bezoeker of prospect op toegankelijke wijze de belangrijkste dingen vertelt. Ben jij op zoek naar tips voor het gebruik van een... [Lees verder]
Hoe Dove, Aldi, Trivago & andere merken AI gebruiken in hun campagne
[Zakelijk] 23-04-2024 08:00 - Frank watching
Merken gebruiken AI maar al te graag als publiciteitstrekker. En dat slaat aan. In dit artikel belicht ik 5 merken die op innovatieve wijze AI hebben omarmd, óf juist niet. [Lees verder]
Aldi heeft door AI gecreëerde nieuwe reclamestem
[Marketing] 12-04-2024 13:00 - Marketingfacts
Aldi heeft een nieuwe stem voor zijn radio- en tv-reclames. Deze voice-over is gecreëerd door AI op basis van het stemgeluid van tien medewerkers van de discounter. [Lees verder]
Aldi kiest voor Joe Public Amsterdam
[Marketing] 12-01-2024 15:33 - Marketing Tribune
Na een pitch waarvoor meerdere bureaus werden uitgenodigd heeft Aldi gekozen voor Joe Public Amsterdam. Joe Public werkt hiervoor samen met een afvaardiging van Springbok. [Lees verder]
Joe Public Amsterdam geeft direct gas met AutoTrack
[Marketing] 11-12-2023 16:53 - Marketing Tribune
AutoTrack, onderdeel van Automotive Mediaventions (DPG Media en Mediahuis) heeft na een pitch gekozen voor Joe Public Amsterdam. Vandaag start de nieuwe campagne voor het online autoplatform voor nieuwe en 2e hands auto’s. [Lees verder]
De zomer van... Antoine Houtsma - sinds kort stand up comedian
[Marketing] 26-07-2023 09:35 - Marketing Tribune
Speciale editie van ‘De Zomer van…', want Antoine Houtsma, beter bekend als ECD en partner bureau Joe Public, maakt deze zomer zijn debuut als... stand up comedian. Het videoverslag. [Lees verder]
Beter Bed: nooit meer overvallen door slaap
[Marketing] 8-05-2023 09:41 - Marketing Tribune
In de nieuwe campagne brengt Beter Bed het belang van goed slapen onder de aandacht. Als je beter slaapt aldus het bedrijf ‘heb je een beter leven: je bent energieker, alerter, gelukkiger, productiever én gezonder.’ [Lees verder]
DOSSIER UURTJE FACTUURTJE Wat kost wat in de reclame?
[Marketing] 8-05-2023 09:34 - Marketing Tribune
In onze zoektocht naar transparantie in kosten voor reclame en marketing brengen we een bezoek aan bureau Joe Public dat zoals bekend een Take-Away-model hanteert en alle prijzen gewoon open en bloot exposeert op een menukaart aan de muur. [Lees verder]
Plutosport kiest voor Joe Public
[Marketing] 1-12-2022 11:41 - Marketing Tribune
Plutosport.nl heeft na een uitgebreide bureau-oriëntatie gekozen voor Joe Public, dat verantwoordelijk wordt voor de nieuwe positionering en merkidentiteit van deze webshop op het gebied van sport en lifestyle. [Lees verder]
De paarse krokodil wordt bedreigd maar is nog steeds niet uitgestorven [video] - Leidsch Dagblad
[Binnenland] 24-07-2021 09:00 - Leidsch Dagblad
Spijkerboor, Provincie Noord-Brabant
Klein meisje raakt iets onbenulligs als een paarse krokodil kwijt in het zwembad en belandt met haar moeder in het moeras van de bureaucratie. De vondst uit 2004 van reclamemakers Bart Oostindie en Antoine Houtsma is zeventien jaar na dato beslist niet... [Lees verder]