in het nieuws

Er zijn 21 nieuwsartikelen gevonden.

Het PR Bureau wint pitch Holland & Barrett
[Gezondheid] 21-11-2024 09:31 - Google News
Het PR Bureau wint de pitch op Holland & Barrett, retailer in producten voor natuurlijke gezondheid en wellness. Het bureau is de nieuwe partner voor alle earned media-activiteiten en gaat aan de slag met de uitrol van een corporate sustainability - en... [Lees verder]
HPB | Het PR Bureau wint pitch Holland & Barrett
[Marketing] 20-11-2024 12:08 - Google News
Het PR Bureau wint de pitch op Holland & Barrett. Het bureau wordt de partner voor alle earned media-activiteiten en gaat aan de slag met de uitrol van een Corporate Sustainability en een Thought Leadership programma. [Lees verder]
Het PR Bureau aan de slag voor Holland & Barrett
[Zakelijk] 20-11-2024 11:13 - Fonk
Het PR Bureau (HPB) wint de pitch voor Holland & Barrett, Europa's grootste retailer in producten voor natuurlijke gezondheid en wellness. Het bureau is verantwoordelijkheid voor alle earned media activiteiten en de uitrol van het Corporate... [Lees verder]
De pr-trends van 2024 volgens bekende pr-experts
[Zakelijk] 15-07-2024 13:00 - Frank watching
De afgelopen jaren veranderde er veel in het speelveld van public relations. Het is belangrijk om daar als communicatie- of pr-professional van op de hoogte te blijven. Daarom hebben we bij ANP Business weer een aantal toonaangevende pr-bureaus naar die... [Lees verder]
De marketingtransfers van week 28, 2024
[Marketing] 12-07-2024 12:04 - Marketing Tribune
Twee keer code oranje deze week, da’s niet goed voor het hart. Eén maal van het KNMI en één maal van de KNVB. De ene code viel mee, de andere ook niet. Snel naar de transfers dan maar, want MarketingTribune behoudt het veldoverwicht. Sorry, overzicht. [Lees verder]
Mercedes-AMG S63 – test van de beste auto ter wereld
[Auto] 18-09-2023 16:00 - Autoblog
De 802 pk sterke Mercedes-AMG S63 mag in de test bewijzen of hij inderdaad de beste auto van de wereld is. [Lees verder]
Communicatiebureau Koroki breidt team uit met drie nieuwe specialisten
[Marketing] 2-06-2023 08:57 - Marketing Tribune
Bij strategisch communicatiebureau Koroki Communications B.V. zijn drie nieuwe medewerkers gestart. Simone van Hoof begon 1 mei als senior pr- en communicatiestrateeg en MT-lid, Luca Berkhout en Laura van den Berg traden in april beiden in dienst als... [Lees verder]
Senior Tech-PR specialist Anouk van Balen naar HPB l Het PR Bureau
[Marketing] 24-05-2023 08:45 - Marketing Tribune
Met de komst van senior PR adviseur Anouk van Balen breidt HPB het Technology Team van het bureau verder uit. Anouk gaat aan de slag voor merken zoals Xiaomi, Wavin Global & Benelux en BYD. [Lees verder]
Wat vinden Nederlanders belangrijk aan maatschappelijk verantwoord ondernemen?
[Marketing] 5-04-2023 08:50 - Marketing Tribune
Onderzoeksbureau Motivaction en HPB | Het PR Bureau starten in juli een onderzoek naar het belang dat consumenten hechten aan duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Onderzocht wordt in welke mate bedrijven in staat zijn om aan duurzame... [Lees verder]
HPB ontwikkelt campagne TransIP
[Marketing] 20-03-2023 10:44 - Marketing Tribune
Hostingprovider TransIP heeft HPB als lead creative agency aangewezen. Het bureau is verantwoordelijk voor de rebranding van het merk en ontwikkeling van campagnes. [Lees verder]
Mijn Marketing: Becky Nascimento van Iglo Nederland
[Marketing] 20-01-2023 08:00 - Marketing Tribune
Becky Nascimento is Marketing Director bij Iglo Nederland. Geboren in het Verenigd Koninkrijk, verhuisde zij 3,5 jaar geleden naar Nederland: ‘Mensen fascineren me en ik ben geneigd meer uren per dag te plannen dan de 24 die ik tot mijn beschikking heb 😉. [Lees verder]
Iglo lanceert nieuwe merkcampagne 'Alle beetjes helpen'
[Marketing] 11-01-2023 13:24 - Marketing Tribune
Iglo lanceert een transformerende, volledig geïntegreerde merk- en mediacampagne in samenwerking met Ad Alliance. De kern van de ‘Alle beetjes helpen’ campagne is een langdurig partnerschap met de tv-favoriet Eigen Huis en Tuin: Lekker Leven, met Hugo... [Lees verder]
Rijksoverheid: vuurwerkcampagne met 'actieheld'
[Marketing] 19-12-2022 13:10 - Marketing Tribune
Met de vuurwerkcampagne, gemaakt door Cheil Benelux, wil de Rijksoverheid jonge mensen aansporen veilig om te gaan met vuurwerk. Met een knipoog naar 80’s actieheldenfilms laat de campagne zien hoe aantrekkelijk het is: iemand die weet wat ‘ie doet. [Lees verder]
Mercedes-AMG introduceert S 63 E
[Auto] 6-12-2022 15:45 - Autozine.nl
- Mercedes-AMG introduceert de S 63 E PERFORMANCE. Het E PERFORMANCE-model combineert de 4,0 liter AMG-V8-biturbomotor met de AMG-specifieke hybride aandrijflijn en een nieuwe versie van de AMG high-performance accu (HPB). [Lees verder]
Flashscore kiest voor HPB | Het PR Bureau
[Marketing] 18-10-2022 09:40 - Marketing Tribune
Flashscore, een meldingsdienst voor sportresultaten, heeft HPB | Het PR Bureau gekozen als strategische partner voor haar PR- en communicatie-activiteiten. De samenwerking bestaat uit het structureel onder de aandacht brengen en vergroten van de... [Lees verder]
Elektrisch automerk BYD kiest voor Abovo, HPB en Mayster
[Marketing] 17-10-2022 13:34 - Marketing Tribune
Het elektrische-automerk BYD vanaf nu verkrijgbaar in Nederland. Drie bureaus helpen bij de introductie van het merk en de auto’s, en zullen het bedrijf ook op lange termijn bijstaan: HPB | Het PR Bureau, Abovo Maxlead en Mayster. [Lees verder]
Elektrisch automerk BYD kiest voor Abovo, HPB en Mayster - MarketingTribune
[Marketing] 17-10-2022 12:34 - MarketingTribune
Het elektrische-automerk BYD vanaf nu verkrijgbaar in Nederland. Drie bureaus helpen bij de introductie van het merk en de auto’s, en zullen het bedrijf ook op lange termijn bijstaan: HPB | Het PR Bureau, Abovo Maxlead en Mayster. [Lees verder]
Onderzoek: consument wantrouwt goede bedoelingen bedrijfsleven
[Marketing] 29-09-2022 12:28 - Marketing Tribune
Goed doen voor mens, maatschappij en milieu vinden Nederlandse consumenten belangrijker dan ooit. Consumenten zien hier een hoofdrol voor bedrijven en vinden het belangrijk dat bedrijven bijvoorbeeld goed zijn voor haar werknemers. [Lees verder]
Onderzoek: consument wantrouwt goede bedoelingen bedrijfsleven - MarketingTribune
[Milieu & duurzaamheid] 29-09-2022 09:00 - MarketingTribune
Goed doen voor mens, maatschappij en milieu vinden Nederlandse consumenten belangrijker dan ooit. Consumenten zien hier een hoofdrol voor bedrijven en vinden het belangrijk dat bedrijven bijvoorbeeld goed zijn voor haar werknemers. [Lees verder]
Laak-Centraal krijgt de aandacht die het verdient met integrale handhavingsactie - Den Haag
[Binnenland] 17-09-2022 12:26 - Den Haag
De Wijk, Provincie Drenthe
Op vrijdag 16 september vond er een grote integrale handhavingsactie (IHA) plaats in Laak-Centraal. Eerder dit jaar schreven bewoners en leden van de wijkberaden en bewonersorganisaties al aan het gemeentebestuur dat wat hen betreft de maat vol was. [Lees verder]
 1 - 2