‘Balans tussen digitalisering en persoonlijk contact’

Datum:
Tuesday 12 November 2024 08:13
Locatie:
Bron:
Customer First
Rubriek:
Marketing (meer in Marketing nieuws)

We richten ons in alles op het toegankelijk en betaalbaar houden van de zorg, zodat in de toekomst onze kinderen en kleinkinderen toegang hebben tot dezelfde zorg als wij nu. In ons ledencontact vertalen we dat naar drie belangrijke pijlers: efficiëntie, ledentevredenheid en toegankelijkheid. We willen niet alleen een scherpe premie bieden voor de betaalbaarheid, maar ook voor iedereen toegankelijk zijn en een excellente service bieden. Dus ook voor mensen die minder digitaal vaardig zijn of bijvoorbeeld een visuele beperking hebben. Het is belangrijk dat we de mensen die niet zo digitaal vaardig zijn, niet uit het oog verliezen. We willen er echt voor iedereen zijn. Daarom wordt onze app ook standaard ‘toegankelijk’ ontworpen en hebben we ook het keurmerk Drempelvrij. Daarnaast speelt naast ledentevredenheid, ook medewerkerstevredenheid een grote rol bij ons. We merken dat als onze medewerkers tevreden zijn, dat ook een positieve impact heeft op de tevredenheid van onze leden.

Dit artikel bevat in totaal 1991 woorden.

Lees het volledig artikel